50 jaar, toeteren maar!

Gefeliciteerd Malus, en ik zie dat de Rollie GMT je nog helemaal ontroert richting het eind van je prachtige verhaal! :wink:
Hij is natuurlijk bijna NIÉT, meer van de pols geweest!! (En terecht!)

Draag hem in goede gezondheid! :sunglasses:

1 like

Mooi stukje en zoals gebruikelijk weer mooie foto’s!

1 like

En dan zegt ie bedankt voor het lezen! Wat een prachtige plaatjes, bijna net zo mooi als het horloge zelf
veel plezier en draag hem in goede gezondheid.

1 like

Gefeliciteerd

1 like

Gefeliciteerd met je 50e en de Rolex

:tada::cake::tada::cake::tada::cake::tada::cake::tada::cake::tada::cake::tada::cake::tada::cake:

1 like

Mooie foto’s en congrats! :balloon:

1 like

Alsnog gefeliciteerd Stef! Ik heb jouw GMT Master even om de pols mogen hebben en het is echt een fantastisch horloge. Enneh… deze gaat voorlopig nergens naartoe:

2 likes

Gefeliciteerd! Natuurlijk ook met je verjaardag.:grin:

1 like

Congratz🎁

Mooie leeftijd, mooi horloge, mooie pics…tsja😆

1 like

Van harte gefeliciteerd!

1 like
1 like

Mijn beste,

Proficiat met dit heugelijke feit!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en deze beauty

1 like

Proficiat! Prachtig horloge, heb ook nog ff zitten twijfelen toen 'ie op het forum stond want het is een uitmuntend exemplaar voor een hele faire prijs destijds!
Twee zaken hielden me tegen, geen toereikend budget :stuck_out_tongue_winking_eye: en als ik toch voor zoiets zou gaan, dan het liefst een paar jaartjes ouder zonder de opgelegde indices… Maar ja, kleinigheidjes blijf je houden. Denk dat dit één van de mooiste horloges van 't forum is!

2 likes

Haha, ja toen ik het opmerkte kon ik het niet meer wijzigen :smile:

Hij blijft ook top Hidde!

Iedereen bedankt voor de leuke reacties, wat betreft de foto’s, dat zal geen probleem zijn, mezelf kennende :sunglasses:

Proficiat x2! Kan me voorstellen. Dat je m ook es met Pepsi en all black zult verwisselen, kan ik me goed voorstellen.

1 like

Is dit horloge in het echt nog mooier dan op de foto?Dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen.Prachtige foto’s van een nog mooier horloge proficiat.En natuurlijk ook met je verjaardag

Gr Pieter

1 like

Gefeliciteerd met je vijftigste verjaardag en dito met deze mooie klok.
Zou graag zien dat je deze eens mooi op de gevoelige plaat vastlegt. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

:+1:

1 like