5513 onderweg (ondertussen toegekomen)

Erg mooi, hopelijk komt hij goed aan!

1 like

Ik veronderstel de 5513 ok niet.

Echt ontzettend mooi!!!

1 like

Cool. Wil ook nog wel een rolex in de collectie. Voorlopig gaat het budget naar een nieuwe keuken :unamused:

1 like

Die gaat ook niet zakken; de kwaliteit, leeftijd en aantal bepaald de prijs, zeker nu alles op hol is geslagen en alles duurder wordt. Mensen geven ook meer uit na de recessie :hugs::hugs::hugs:






Dit maakt dan vandaag mij dag goed. Iemand enig idee over de originaliteit van de doos??

9 likes

Prachtige aanwinst man , gefeliciteerd :ok_hand:

1 like

Doos is in ieder geval niet correct voor deze ref. (en sowieso voor een veel latere periode).

Of de doos origineel Rolex is, durf ik op basis van deze foto’s niet met zekerheid te zeggen.

Horloge ziet er (indien correct enzo) wel heel erg mooi uit!

Ok, ik dacht het al van die doos. De plaat heeft een klein beetje pitting aan de zes, maar dat wist ik. Voor mij was het vooral de matte plaat en de plexi die de doorslag hebben gegeven. Nu nog een extra schakeltje, want de band is net te kort voor mijn dikke polsen, en de duikerextensie gebruiken wil ik zeker niet.

Super! Gefeliciteerd! Erg mooi. Ik zou hem gewoon lekker op een nato zetten. Maar daar zal ik geen vrienden mee maken denk ik.

1 like

Zeker wel. Perfecte combinatie. Hier mijn vroegere Tudor op Nato.

2 likes

Zeker wel op nato!

Met een nato zou ik het gevoel hebben dat ik iets mis denk ik. Misschien toch eens de moeite doen om het te proberen.

ik zou hem ook alleen maar op een nato doen als het niet anders kan. Prachtige klok trouwens!!!

1 like

mijn sub op een nato, geen gezicht toch?

3 likes

Op een zwarte nylon niet, maar het wordt een ander verhaal op een distressed vintage bruine leren nato als je het mij vraagt…

bond nato

Prachtig

1 like

Mooi!

Ennuh, een duiker op leer, je ziet het meer:

Zeker wel!

Foto’s van het net - niet van mij (helaas)