Nee heh. Och het is ook een officieuze horlogedag. Ik hoop alleen dat sommigen even stil staan bij hun hobby. Hoe het gegroeid is, hoe het zich ontwikkeld heeft, etc.
En misschien dat ze ook hun horlogemomentje/reflectie willen delen.
Nee heh. Och het is ook een officieuze horlogedag. Ik hoop alleen dat sommigen even stil staan bij hun hobby. Hoe het gegroeid is, hoe het zich ontwikkeld heeft, etc.
En misschien dat ze ook hun horlogemomentje/reflectie willen delen.
Bij herdenken en een moment stilte denk ik eerder aan een overlijden. Daarom slaat het misschien niet aan. Wat je eigenlijk onbewust met dit topic toegeeft is dat de (mechanische) horloge’s dood zijn en dat we daar ieder jaar bij stil moeten zijn.
Zelfs mijn horloge stond er even bij stil…
Hm… Misschien was de benaming misschien niet zo handig gekozen idd.
Het moet geen dodenherdenking worden, maar juist meer n 5 mei dag
Morgen is het alweer het officieuze Dag van het Horloge. Vorig jaar even te laat met posten
Dus dit jaar er op tijd bij om te vragen hoe jullie het horloge plezier vieren?
Voor mij valt de dag precies samen met mijn vakantie. Dus m’n vakantie horloge voor bestemming Hong Kong gaat weer mee:
Nieuw batterijtje erin en hoe doet het waarempel ook nog
Ik ga vandaag naar Kopenhagen rijden omdat ik morgen in Malmö aan de bak moet, en overmorgen in Uddevalla. Daarbij doe ik een horloge om, inderdaad.
Maar wat is dat toch voor rare tic, om overal dagen voor uit te willen roepen? Een arbitraire dag als dag van het een of ander aanwijzen is toch curieus. Vaders, moeders, heiligen, liefde, arbeid, dieren… flikker toch op, denk ik dan altijd.
Wellicht kan iemand me even uitleggen wat het nut is?
ehh… commerciële redenen??
Das hier elke dag
Gooi ik de knuppel er ff in…
Op de dag van het horloge doe ik het…zonder. In afwachting op mijn nieuwe aanwinst
Tic is gewoon om ff met zn allen ergens even bij stil te staan. Gebroederlijk of hoe je t ook wilt noemen. Ieder heeft wel zo zn eigen momentjes. Tijdens een nieuwe aanwinst, tijdens het kado krijgen v n klokje, maar hoe vaak staan we nu met zn allen even stil bij onze hobby en vieren we t op n eigenzinnige manier?
Ok… op de forum meetings na
Welke heb je gekocht?!
Op deze Dag van het Horloge gedenk ik het moment dat ik er per toeval achterkwam dat een NA mijn geboortejaar (1962) horloge bleek te zijn; je zoekt er lang naar en vind niets en dan per ongeluk loop je er tegen aan!
Dat is mijn momentje voor vandaag!
.
Oeh, ziet er top uit!
Maar dat is dan je enige, ga je die als beater gebruiken? Dat is bijna zonde van zo’n vintage Seamaster .
Oeh, ziet er top uit!
Maar dat is dan je enige, ga je die als beater gebruiken? Dat is bijna zonde van zo’n vintage Seamaster
.
Thx! ‘Beater’ komt in mijn dagelijks leven niet voor…overdag een deskjob en 's avonds thuis op de bank snooker kijken
Eens zien of een vintage bevalt…ben erg enthousiast over de Omega!
Morgen weer n dag van het horloge.
Al een paar jaar staat deze hobby op n laag pitje voor me. Doch, t vlammetje is niet uitgedoofd. Morgen naar de kluis voor n passend horloge.
Hoe vieren jullie deze dag vh horloge?
Niet, vind het namelijk onzin.
Ieder zijn ding, dus veel plezier gewenst.
24 uur lang.