Aaargh. Dilemma; wie helpt me kiezen

Oranje! Ten minste als je er heel zeker van bent! De oranje ziet er origineler uit. De grijze ziet er ten opzichte van de oranje er zeer saai uit.

ben toch ook wel benieuwd waar deze prijzen gezien zijn.

Bij een op het forum bekend en vertrouwde internet aanbieder liggen de prijzen hoger, terwijl zijn prijzen al op minder dan 2/3 van de advies prijs ligt.

De oranje! De andere is wat saai. Plus de oranje is een automaat. Toch een extraatje.

Zelf vind ik de grijze erg gaaf. Ben niet zo v t kleurige. Dat gezegd te hebben, die oranje is ook niet verkeerd.

250 meer voor n swiss automaat vind ik best ok. Maar als oranje je tegenstaat en je em niet geregeld draagt, misschien dat de quartz voor je ok is voor tussendoor?

Persoonlijk ga ik niet snel meer voor n quartz.

Ashford. En van de automaat hebben ze er nog 103 in stock

Oranje, zwart, hemelsblauw van mijn part…altijd voor een automaat gaan natuurlijk! :wink:

Even gekeken op www.ashford.com. En ik zie ze inderdaad staan als ‘weekly deal’.
Maar ik ben echt verbijsterd. Die prijzen zijn gewoon extreem laag!:scream: Een dergelijk koopje kom je imo zelden tegen. Ik zou, als je ze gaaf vindt, voor die prijzen misschien wel allebei kopen. Dan zit je een fractie boven de reguliere listprijs van één quartzexemplaar in Nederland!

Nog even gecheckt. Dit zijn de prijzen die je in NL bij de AD betaalt.
https://www.annyvanbuul.com/horloges/edox-horloges/hydro-sub/

1 like

Bij Seriouswatches zijn ze al ietsje goedkoper. Denk dat t idd de automaat wordt. Was trouwens net te laat voor de automaat met stalen band. Die was 562 dollar, 40 dollar meer dan de rubberen

Ik volg Ashford ook al een tijdje, inderdaad vanwege de superscherpe prijzen. Wat me weerhouden heeft, is dat je buiten de USA niet mag retourneren en de onduidelijkheid in hun garantie voorwaarden. Het lijkt erop dat zij de garantie geven en niet de fabrikant. Wordt beetje moeilijk als je vanuit NL niet mag retourneren. Of heb jij andere info?

Ja dat is een goede. Aan de andere kant, het is maar een 2824-2 dus ook niet mega exotisch

Automaat en oranje keuze snel gemaakt lijkt me

Of een oranje quartz. Er staat er nog eentje op marktplaats als ik het goed heb. De stalen band is trouwens echt super.

1 like

+1!
Helemaal mee eens.

Heeft ff geduurd maar heb de automaat besteld. wordt bezorgd op mijn vakantieadres dus als het goed is, ligt ie klaar.

2 likes

We zijn blij met de eerste plaatjes…:relaxed:

Hoewel deze duiker nooit mijn keuze zoude zijn.

Grt.

Maar welke kleur?
Ik weet dat het niet meer uitmaakt maar is zou zelf voor oranje gaan.

Oh sorry, de oranje automaat.

Veel plezier er van!

Een goede keus!

Veel voorpret en straks veel plezier op vakantie met je nieuwe kameraad om de pols!