Aan welk horloge denk jij bij welk forumlid

Dat vind ik gaaf om te horen Roel! :+1::slightly_smiling_face:

En wat een prachtig horloge is dat met dat mooie blauw en de milanaise band. Pure klasse!:ok_hand:

1 like

Hee David kerel, jij slaat altijd precies de spijker op zijn kop, want zo is het exact! :+1::blush:

1 like

En ik moet steeds aan Tissot denken als ik jouw naam voorbij zie gaan :wink:

2 likes

Wat grappig. Ik denk juist bij @daffie aan die prachtige big crown pointer date.

1 like

:laughing: oh ja…die ook nog idd.

Bij @Climholland kan ik aan niets anders denken dan Cartier :slight_smile:

2 likes

Oké.

1 like

Tsjongejonge, ben ik eindelijk redelijk content met mijn verzameling, takel jij iedere keer die cartier nachtmerrie van de buurman op.

Moet wel bekennen dat ik dat ook wel een beetje over mezelf afgeroepen heb.:joy::joy::joy:
Heel goed Rosier, wrijf het er maar in.

1 like

Sorry @Mas, ondanks dat je heel veel moois hebt, associeer ik jou met je titanium Seiko kinetic die je jaren geleden van je vader kreeg.
Ik was toen zo onder de indruk van een horloge dat zichzelf oplaadde door beweging.

Nou, nou,

Nachtmerrie of niet, je hebt er toch wel wat van geleerd denk ik zo.

1 like

Dat zeker!

1 like

Welgemeend hoor! :sweat_smile: Dan maar gelijk antwoord op de topicvraag: ik denk bij jou aan veel verschillende sportieve horloges, maar nu specifiek vandaag denk ik aan Camel Trophy bij jou. Ik vind ze ook prachtig en kocht er een bij de AD destijds in 1992 nieuw en ik heb hem nog altijd. Camel Trophy dus bij Junior! :wink:

1 like

Dank je wel, … :kissing_heart: oh enne, ik had de CT vanmorgen nog in de hand. Omdat de Tudor even bij Gassan ligt moest ik iets anders om de pols. Heb hem toch maar laten liggen, want horloges die ik klaar heb liggen voor de verkoop draag ik liever niet meer. Blijven ze netjes.

1 like

Groot gelijk; ik doe dat ook niet. Zodra ik besluit iets te verkopen neem ik gelijk afstand en wil ik het klokje ook zo mooi mogelijk houden voor de nieuwe eigenaar.:+1::wink:

1 like

Ik doe het horloge nog wel altijd even aan. Maar ga er dan niet mee verbouwen of iets dergelijks.
Maar gewoon het idee dat iets weggaat. Dat is altijd even een beetje pijnlijk. Het is toch van jou geweest.

Ik heb ooit een horloge verkocht aan een vent op marktplaats die het bij mij ophaalde en het horloge bij de eerste aanraking vol op het glas pakte… serieus. Dan spoor je toch niet. Vuile viezerik. Soms denk ik nog terug aan die Seiko… onder de huidschilfers waarschijnlijk… mat van het huidvet… sorry… sommige mensen…

4 likes

Wil je alsjeblieft zulke griezelverhalen niet meer vertellen hier… Ik ben een gevoelig persoon en kan bij zoveel geweld niet meer in slaap komen vanavond… hoe walgelijk!!! :sweat_smile::joy::+1::wink:

1 like

:rofl: :joy:

@Flipperkast

3 likes

Ondertussen Meistersingerloos.
Maar het zijn wel geweldige horloges!

Ons-topic:
@johngo Seiko (Worldtimer)
@Boetje, @HanDavinci,@SwedishChef Rolex

4 likes

deel 2

@Bidle Vacheron Contantin
@tompj, JLC
@septentrio, Vintage beauty
@remy1986 Omega

1 like