Aankoop nieuwe dress watch

Heb bij verlinden een maand geleden mijn Oris gekocht. Ik ging voor deze zwaar afgeprijsde maurice lacroix les classiques. Voor maar 600 euries. Ik koos uiteindelijk toch voor een automaat. De MLC ligt er nog zag ik…

https://www.verlinden.tv/juwelier/6/horloges/23126/maurice-lacroix-les-classiques-chronographe-quartz-les-classiques-les-classiques

1 like

Wat dacht je van een mooie Junghans Max Bill. :slightly_smiling_face:

Deze quartz versie kost nieuw 525 Euro en is van topkwaliteit. (De mijne is trouwens ook te koop, bijna niet gedragen, voor veel minder. :wink: )

Succes! :+1:

db4378a5ec52a028d0845313f161492f207a3b85_1_375x500

0bda2d027b5388f43b221057328ac6dd639a0732_1_666x500

8 likes

Mooi ding, houd ik even in mijn achterhoofd.

1 like

Altijd goed. Mocht je meer willen weten kan je mij altijd even een PB sturen. :+1::slightly_smiling_face:

Vintage Omega of Longines :sunglasses::+1:

2 likes

Ik heb net zelf wat in het blauwe gedeelte gezet

1 like

Hoe draagt die? Ik vind 42 mm normaliter net te groot. Wat is je polsomtrek bijv.?

De Certina DS 8 Moon Phase COSC vind ik persoonlijk erg mooi (is er ook in andere kleuren):

Zit net onder de €500,-.

5 likes

Ik heb maar smalle 17 cm polsjes en bij mij gaat ie naar mijn mening prima. Hij is vrij dun dus je merkt weinig van de grootte

Je mag hem best een keer komen proberen voor de maat als je wil trouwens

1 like

Moest ik ook direct aan denken, wat een prachtig horloge. Zo jammer dat het niet past bij mij en mijn kleding stijl, wat een beauty.

1 like

Dat is aardig; dank je wel! :+1::slightly_smiling_face:

1 like

Dit is ook een prachtig horloge :

Ebel Sport Classic, de kast en de band zijn van topkwaliteit, meet 40 mm en high end quartz ETA uurwerk erin. Wat wil je nog meer. Eventueel te koop! Interesse? Stuur een pb

1 like

Geweldig horloge. De gouden is in mijn bezit en ik geniet er absoluut van!

1 like

Thanks voor alle hulp! Aankomend weekend even langs bij wat winkels om het één en ander te passen.

Kun je mij een pb sturen met wat info? :slight_smile:

Seiko Pressage? Rond de € 400?-- moet lukken.

Hoi Ernst, ennnn…
Wat is het geworden??

3 likes

To be continued. Als het meezit zondag even op pad om het 1 en ander te passen!

1 like

Je hele verzameling in het staal? Waarom geen vintage gouden dress watch? Met 600 heb je best leuke keus

Is ook nog zeker een overweging. en houd ik mijn ogen voor open.
Vrijwel alles op staal. 1 Maurice Lacroix op rubber en 1 Maen watch op leer.

1 like