Aankoopadvies, horloge voor een 18 jarige

En deze vond ik ook ok, is Tissot kwalitatief wel goed?https://www.chrono24.nl/tissot/seastar-1000--id10526412.htm

Omdat je zoon vaak casio draagt. Deze misschien?, zijn ook nog in het goud of zwart of de vintagelook ( die er nog moet komen maar 1000 euro kost)

3 likes

Oris aquis!

Stoere duiker voor een 18 jarige, wat ook nog tegen een stootje kan.

4 likes

Behoorlijke diameter Kaat , heeft hij zelf al aangegeven wat hij zoal mooi vind? Deze modellen vind je al in bijna top staat onder de 500

Zijn kleinere merken ook een optie?

Bij die tag heuer f1 modellen betaal je toch wel veel voor het merk in plaats van de kwaliteit. Als je een Tag Heuer wil zou ik eerder voor een gebruikte aquaracer gaan. Zoals hier:

3 likes

Zoeken naar een gebruikte maar toch nette Breitling Aerospace?

3 likes

Ja die is heel mooi, maar vind hij ze mooi??

Geen idee. Maar dat het horloge hoogwaardiger is dan een f1 model staat buiten kijf :stuck_out_tongue:

3 likes

Gezien de jeugd van tegenwoordig met smartphones, smartwatches, etc, zou ik juist met n automatisch/mechanisch horloge komen. Dat is zo anders dat het opvalt tussen de rest.

Swiss Made heeft voor velen toch wel iets extra’s. Als het misschien niet in z’n dagelijkse straatje past, zou ik een casual of net horloge kiezen die ie met bijzondere gelegenheden kan dragen.

Maar aangezien ie nu al dagelijks een horloge draagt zou ik iets kiezen wat in zijn stijl past EN automaat. Hoeft ie niet elke dag op te winden. Als ie niet verrast hoeft te worden, zou ik zelfs samen met em iets uitzoeken.

2 likes

Inderdaad, ik zou samen met hem gaan kiezen, een horloge is zo persoonlijk qua smaakvoorkeur. Dan kan hij ze ook even op zijn pols voelen, maakt vaak een groot verschil.

3 likes

Zeker samen met hem een horloge uitzoeken, vooropgesteld dat hij echt een mechanisch horloge wilt. Mijn ervaring, met 2 zoons, is dat vooral pa het leuk vindt.

6 likes

Ik ben ook fan van samen kiezen!

Anders een sinn 104 misschien?

2 likes

Hier idem dito

Tuurlijk wel

Die zal hij ongetwijfeld wel mooi vinden, alleen zou ik hem wel graag wat anders zien dragen. Maar het heeft natuurlijk ook geen zin om iets te kopen wat hij in de kast laat liggen. :roll_eyes:

3 likes

Beste Kaat
Wat een mooi gebaar. Ik heb mijn zoon meegenomen weekendje Parijs en daar hebben we geshopt. Samen kiezen. De jeugd heeft vaak een andere smaak dan hun ouders (hoe graag ik ook wil denken dat ik hip ben :-\ Kun je makkelijk onder 1000 doen en om nooit meer te vergeten. Veel plezier!

1 like

Damasko ds30. Klaar.

2 likes

Wat heb je uiteindelijk voor jezelf gekocht? In je topic twijfelde je ook behoorlijk.
Lijkt me moeilijk om voor iemand anders iets te kiezen, of hij moet al een idee gegeven hebben wat hem aanspreekt.
En dan nog, eerst passen en eens zien of het klikt.
Leuk idee van @Kers

1 like

Die Sinn is prachtig maar vrees dat ik hem daarvoor niet warm krijg, ik zal dus maar best samen met hem eens rondkijken.

1 like