Ik ben even benieuwd waarom je dit weird vindt?
Ik gok dat “weird” een reactie was op het vlaggen, Semi-Pro.
Weird dat het werd dichtgevlagd, niet dat je goed advies gaf
Ik zit er ook nooit naast he. Pff, vermoeiend.
Ah zo
My bad, ik dacht even wat vind je nou raar aan goed advies?
Ja dat het meteen dicht stond vond ik ook vreemd maar het is nu helder omdat ik er een topic aan weidde
en deze
En nu even de slaap uit mijn ogen wrijven en alles goed interpreteren
Mijn excuus is griep, vink wel valide
Beterschap!
Aan welke prijs moet je ongeveer denken eigenlijk bij een datejust die enigszins fatsoenlijk is?
Dus band nog in redelijke staat, bezel en kast ook nog acceptabel geen mint of near mint zeg maar.
Dus niet zoals die van jou die op de Nivea for men(sisies) na nog in goede staat is/was
Over welke referentie heb je het? Dit model is voor vrouwen.
Dank U, gaat al beter hoor. Het ergste hebben we weer gehad gelukkig en zodoende ook weer wat meer tijd om hier rond te hangen. En lekker van mijn NA te genieten omdat ik tijdens werk niet dragen kan ivm beschadigen.
Je ziet dat ik er lekker in zit al in het Rolex gebeuren.
Maar deze referentie dan uit dit topic, zit je er voor dit bedrag ver naast of is er beter te vinden?
Hamvraag: wat mot dat ding kosten?
Als die in goede staat zou zijn niet.
Mijn advies; koop een 36mm DJ. Ook voor een vrouw. Het staat stoer, sexy en je verschuift het geld van jouw rekening naar haar pols in plaats van dat je het doorspoelt .
Eens,
Ik heb voor mijn Datejust in bijna nieuwstaat ( 36 mm , 90’s model ) 4,5k betaald. Maar je kunt ze in goede conditie vinden voof rond de 4k.
Heel erg bedankt allemaal! Zie nu deze op de website van Spiegelgracht juweliers die is wat duurder 3780.- met doos en papieren uit 1991. Is deze nou van stuk betere kwaliteit omdat hij ook duurder is? Ik heb er geen verstand van maar lijkt wel of deze band net zo uitgerekt is als de het eerste horloge waar ik advies om vroeg…
Spiegelgrachtprijzen zijn nogal ahum ambitieus
Waar zijn ze dat tegenwoordig niet? Het is voor de verandering een serieuze vraag.
Ik zou je dan @AmsterdamVintageWatches willen aanraden. Ook hier op het forum actief en zeer betrouwbaar. Ik meen dat je dat van de door jouw geopperde juwelier niet zomaar kunt aannemen.