Aanschafadvies gevraagd!

Als het budget het toelaat zou ik wel echt voor de GS’en die hier vaker te koop staan. Maar het blijft jouw keuze, succes

1 like

Mooie woorden

Dank je wel

1 like

Nope, nog niet gepast. Zo overtuigd ben ik er nog niet van geraakt. Die heb ik hier voorbij zien komen, interessant geprijsd. In de winkel wel (van achter glas) bekeken, maar niet gepast. Zou ik nog wel even kunnen overwegen voordat ik terug ga naar die Oris om het concrete aanbod aan te horen.

Vandaag zien liggen, maar niet overtuigd genoeg.

Misschien min of meer mijn hart toch al verkocht
:thinking:

De ‘algemene’ opinie is inderdaad duidelijk :smile:

Sorry, ik kan het niet laten… Het gaat mij niet om het niet snappen, ik zou het in andere gevallen kunnen waarderen denk ik… Maar ik kom mij hier serieus melden met een duivels dilemma en dacht eerst dat er echt hulp werd geboden. Dus even niet het juiste moment, want ik schiet er natuurlijk geen ene fluit mee op behalve dat de voorkeur van de ‘helper’ kenbaar is gemaakt (zo lees ik hem dan maar even).
Blijkbaar heb ik in ‘the heat of the moment’ wat lange tenen gehad.
Excuses daarvoor (ondanks dat ik mij nog netjes heb geuit…)

1 like

My favourite would be the Tissot Seastar. It just looks badass and that bezel with the oversized print makes it totally stand out from everything else.

2 likes

Die groene Oris oogt wel erg gaaf en apart zo met die glans.

Maar meestal ga ik toch eerder voor saai zwart, grijs, zilver of wit, omdat dat makkelijk past bij verschillende outfits.
Of in mijn geval dezelfde saaie zwarte outfits :upside_down_face:

1 like

Die is inderdaad schitterend en onderscheidend

Als de Seastar en Oris in dezelfde prijscategorie vielen maak je naar mijn inzicht een goede vergelijking. De Aquis vind ik met een groene wijzerplaat lastiger te combineren met je kleding. Vloekt snel denk ik en overtuigd mij niet helemaal. Neem je de limited edition dan heb je een eigenaardig exemplaar die met kop en schouders boven de rest uitsteekt. Echter past de Tissot in prijs hier ook drie maal in🤔. Daar kun je weer andere horloges tegen afwegen. Met de Seastar heb je i.i.g. véél horloge voor een mooi bedrag en met garantie voor iedere dag draagplezier.

Een plaatje bij een praatje: :star_struck::star_struck::star_struck:

3 likes

Oris mooi, MAAR. Voor de Oris moet je wel Oris polsen hebben, ze ogen mi vrij dik / lomp ( oh oh here comes the troubles :stuck_out_tongue_winking_eye:).
Dus hoe mooi welke optie dan ook, hij moet je passen.

1 like

Oke, ik snap wat je zegt.
Ik heb hem gelijk even in het naslagwerk opgezocht en de prijs erbij gezocht. Daar zit t.o.v. de Aquis weer een mooie quartz tussen in prijsverschil :wink:.
Ik zal t.z.t. eens kijken of ze die ook in de winkel hebben, zodat ik hem kan passen.
Dank voor de toevoeging

Eens. Passen en ook staan. Tijdje geleden een Edox gepast. Schitterend in de vitrine, verschrikking om de pols.
Qua maat vond ik de Oris niet vervelend.

De groene Aquis is er naast de 43 mm ook in 39.5 mm

2 likes

Pas ze wel beiden! Ik ben een fan van 39mm horloges, draag zelfs een enkele 36mm. Mijn polsmaat is 19/19,5cm, maar ik ben bij de Aquis toch voor de 43mm gedaan. Beter in verhouding vond ik hem vooral!

2 likes

Ik neem de tip mee! Dank je wel

Bij een pols van 19 kan je de grotere Aquis prima hebben. Heb 'm zelf ook met veel plezier gedragen op mijn 17.5 cm pols, door de korte lug afstand prima te doen.


43 mm op 17.5 cm :blush:

2 likes

Veel groen, maar 1 mis ik nog

Deze vind ik ook erg gaaf

2 likes

Een

Is het voor nu dus toch geworden, getuige

2 likes

Ik zou zeker voor de Aquis gaan. Erg mooi en zeer goed gebouwd :ok_hand:t2:
Maar de Sumo vind ik ook heel gaaf en is wat goedkoper. Hij bevalt mij iig zeker

2 likes

Zie 1 post boven de jouwe; inmiddels overgegaan tot een andere aanschaf :wink:.
Maar dat zal vast niet de laatste zijn dus ik zal het advies meenemen de volgende keer.

1 like

Hahaha, ook heel erg mooi! :smile::+1:t2: