Account Off Hold

Wat heb ik gewonnen? :rofl: :joy:

1 like

Een Invicta

:joy::joy::joy:

2 likes

Tenzij de TS besluit om actief deel te nemen. Dan kan hij misschien over paar maanden wel verkopen, etc.

1 like

Ja de vlaggenbrigade komt dan tevoorschijn. De elite leden hebben zelfs een extra vlaggetje die ze in kunnen zetten. :eyes:

1 like

:andorra::united_arab_emirates::afghanistan::antigua_barbuda::anguilla::albania::angola::angola::antarctica::argentina::american_samoa::austria::australia:

1 like

Als je enige interesse hebt in horloges, dan is het hier best leuk hoor. Mocht je hier zijn om te handelen; bieden/kopen kan je al via een privebericht naar de persoon die iets in “het blauwe gedeelte” heeft gepost (zo noemen ze hier het onderdeel van het forum waar advertenties staan).
Als je ook iets wil verkopen moet je Trustlevel 2 bereikt hebben, hier kan je daar meer over vinden.
Hoe bereik je TL2? Dat is nogal mysterieus. Niemand weet precies hoe dat werkt (voor zover ik weet). Een voorsteltopic maken met foto’s van horloges, of wat je interesses zijn, helpt al een hoop. Hier en daar reageren, een like uitdelen als je iets leuk vindt, en voor je het weet mag je helemaal mee doen.

Ik moet je trouwens wel waarschuwen, er lopen hier een hoop rare figuren rond. Bijdehandte beterweters, Rolexroepers, Seikogeilers, extravagante stijltje-iconen en als je niet oppast, kan je ook nog in een stripverhaal terecht komen.

11 likes

Welke grappenmaker heeft de titel “Account Of Hold” veranderd in “Account Off Hold”? :joy:

Ik constateer nu dat in deze richtlijnen die je gelezen hebt (ze zijn immers doorgelinkt in het “Account temporarily on hold”-bericht) de link naar de regels voor het verkoopgedeelte helaas dood is. Deze pagina is actueel, dus daar kun je verder lezen.

Ik vat dit zeer persoonlijk op, Werner “Read The F***ing” Manuel.

11 likes

Ik weet het, maar zeg het lekker niet :zipper_mouth_face: :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

:joy:

4 likes

Right in the @Chloropheels.

5 likes

Candide grappen niet waarderen?

4 likes

Er zijn ook leden die vanuit TL-3, TL-2 bereiken. Die hebben daar hard voor moeten werken. :joy:

7 likes

Ach als @W.E het zelf maar leuk vinden, toch?

4 likes

Ons gevoel voor humor is ziek, maar het is aan @deb eterende hand. :wink:

6 likes

En tòch wil ik een keer woo @rdk oning van de maand worden :wink:

14 likes

Haha, daar hoef je geen professor voor te zijn om te weten hoe sommige zijn gedegradeerd :joy:

2 likes

Ik wil geen partypooper zijn maar Jur heeft al eerder aangegeven dat de FAQ geen plaats is voor grappen en grollen. Een gewaarschuwd mens deelt dat even :wink:

3 likes

:innocent::innocent::innocent::innocent::innocent::innocent::innocent:

Maar je hebt wel gelijk hoor. Ik zal mij proberen in te houden. Ik liet mijn emoties even de overhand nemen omdat ik het een vrij zinloze draad vind. :wink:

3 likes

Ondanks een post met een grammatica fout (k*t correctie) heb ik het gehaald! Bedankt allemaal voor de oneindige steun. Ik wil bedanken, Zulu, watchconnect, ErikST, junior, W.E., Jurtz, flowert, Motormuis, Chillekasper, Vinner, Binkels, Richz1986, RO3L, Batossai, artsmak, WernerManuel, Chlorophyl, Candide, cdg, RDK, mijn moeder en alle anderen die mij gesteund hebben om hier te komen.

Trust Level 1!!! De lucht is de limiet!

26 likes

Even een @ voor de namen zetten @deb

Dat is namelijk weer een badge

3 likes