Achter het net vissen

Het is altijd balen als het gebeurt. Gisteren zag ik op een website dat een horloge die ik enige tijd op het oog had, op gereserveerd staat. Met andere woorden; ik heb weer te lang getwijfeld. Balen!

Nu kreeg ik zojuist een mailtje van Black Bough, hierin komt dan een overzicht met nieuwe horloges. Kijk je op de website is de Airking en de Speedking al gereserveerd en de ander al verkocht :open_mouth:
https://www.blackbough.co.uk/product/rolex-oyster-perpetual-air-king-precision-ref-5500-gold-vintage-wristwatch-circa-1977-wwrakg1/

Baalmomentjes!

Hebben jullie ook nog een horloge waarbij je achter het net hebt gevist? En nu nog spijt van hebt?

Meer dan genoeg, maar bij mij heeft het te maken met de funds niet op tijd in orde te krijgen dus dat ligt wel iets anders als bij jou het geval is. Mij maakt het verder niet uit hoe vaak een topic opnieuw geopend word, wil je lezen/participeren dan doe je dat zoniet dan laat je het topic voor wat het is. Dat gezegd hebbende wil ik je toch hier op wijzen :wink:

1 like

Sorry, was even gefrustreerd. Dus gelijk topic aangemaakt. En zoekfunctie werkt niet altijd even goed (ligt natuurlijk aan de zoektermen). Thanks voor de link!