Acour_jeroen

Deze week verschillende Bergeon tooltjes van Jeroen overgenomen en ik kan niet anders zeggen dan dat dit een prima ervaring was.

Vriendelijk in de communicatie, snelle verzending en goede deal :thumbsup:

Aanbevelenswaardig en beslist voor herhaling vatbaar! :slight_smile:

1 like

Ik heb van Jeroen een prachtige Glycine band gekocht, de band was er al voordat ik had betaald en hij was precies zoals omschreven. Een dikke (tu) dus!

Ik heb van Jeroen óók een prachtige Glycine band gekocht; de band was binnen de kortste keren binnen en hij was precies zoals omschreven. Nòg een dikke (tu) dus!

bedankt dat jullie me eraan herinneren, wask bijna vergeten

ik heb twee banden bij bandenhandel Jeroen gekocht. dat ging prima deluxe, mooie Glycine banden. (van een oud vrouwtje geweest, altijd binnengestaan zei hij ;))

Dank heren! ‘Bandenhandel’ is overigens niet de bedoeling. Deze had ik ‘over’ omdat ik ze zocht voor twee Glycines (NU TE KOOP!!!) en ze slechts per 5 kon verkrijgen :smiley:

Dan kan ik niet achterblijven. Ook ik heb een glycine bandje van hem gekocht en vandaag binnen gekregen, zag er perfect uit.(tu)

Van Acour_Jeroen een vintage Glycine overgenomen. De communicatie met Jeroen verliep uitermate soepel en het horloge had ik razendsnel in huis.

Kortom: anytime again! (tu)

Dank! Ik had niet gezien dat je al zó snel gefeedbackt (is dat een woord?) had!

Ook met Paul G. is het prettig ‘zaken doen’!

Jeroen

Ik feedback, jij feedbackt, wij feedbacken… :slight_smile:

Van acour_jeroen een mooie bulova accutron spaceview overgenomen. Horloge als beschreven, supersnelle communicatie en verzending. Toffe gozer (tu) :~

Hier ook een goede ervaring met Jeroen. Vlotte communicatie, horloge zoals beschreven, je kent het wel: gewoon top. (tu)

1 like

Jeroen heeft van mij een horloge gekocht. Prima zaken gedaan. Goed onderhandeld, maar altijd respectvol. en een hele snelle betaling! Perfecto! :ok_hand:

1 like

Weer een fijne, vlotte deal met Jeroen. Een van de good guys. :thumbsup:

1 like

Heb paar jaar én twee weken geleden een horloge van Jeroen gekocht. :thumbsup:

1 like

prima ervaring met Jeroen gehad. aanrader!

1 like

Tropic strap bij Jeroen gekocht, snelle levering en een mooi bandje :+1:

1 like

Wat bandjes gekocht bij Jeroen, super! Bandjes precies zoals beschreven, aanrader!

1 like

En een horloge geruild met Jeroen, perfecto!

1 like

Net (weer) een horloge van Jeroen overgenomen, snelle communicatie en vlotte afhandeling. Een aanrader :slight_smile:

Een prachtig NOS-bandje van Jeroen ontvangen. Goede snelle en voordelige deal.