Actie bij FLORIJN -40%

Wellicht spam, maar gezien het financiele voordeel… Op dit moment actie bij FLORIJN horloges -40% voor de laatste voorraad modellen. Dat betekend nu 235 euro ipv 395 euro. Ook op de Rikketik as zondag te bewonderen.

11 likes

Niet verkeerd!! Ik kom zondag zeker langs.

1 like

Scheelt weer een Google bezoekje ; http://www.florijnhorloges.nl/collectie.php

1 like

Afmetingen zijn vrij fors, dus zou het eerst graag even willen passen. :sunglasses:

Draagt wat kleiner door korte/stand van lugs

1 like

Leg uit

Die stuurt zijn rekeningen nog in florijnen?

1 like

Heb er twee gehad.
Kwaliteit is gewoon erg goed.
En vooral met 40 procent korting.

leuk maar wat te groot mi.

Gehad… Want? Ben nieuwsgierig…

Nou eigenlijk niks mis mee.
Kregen alleen geen draagtijd ivm te grote collectie.
Heb ze alle 2 hier op Hf verkocht. Eentje heeft @Jur
Overgenomen van me.

Misschien kan die er nog iets over kwijt :grimacing:

Horloge draagt inderdaad kleiner dan verwacht, doordat de lugs kort op de kast zitten. Ik vind het zelf vergelijkbaar met Planet Ocean 45mm.

Ga je stoppen met Florijn, Hans?

1 like

Op zich zou ik nog wel verleid zijn maar ik zie nergens een optie om de rubber band in XL te bestellen, weet iemand of dat mogelijk is?

De rubber band is behoorlijk lang, dus ik verwacht dat je die niet nodig zult hebben.

Ken je de maten? mijn polsomtrek is ongeveer 21cm

Ik heb er eentje gehad en ken jouw polsen. Jij bent een van de weinigen hier die een Florijn perfect past. :wink:

1 like

Elke band met 24mm lugs past uiteraard. Je krijgt er ook standaard een bandenwissel tooltje bij :slight_smile:

Ik ga verder niet stoppen, maar moest wel de verkopen een boost geven om verder te kunnen met nieuwe plannen. Er zijn nog wat kasten en ideeen, dus daar ligt het niet aan. Echter, nu ligt de focus op het verkopen van de huidige modellen.

6 likes

Heb je deze nog Hans ? :wink:
Wat een kanjer was dat. :yum: