Advertentie plaatsen?

Beste mede-liefhebbers,

Even voorstellen:
Ik ben Rob en woon in Zwolle en ben 37 jaar. Vrouw en 2 kinderen en liefhebber van horloges, auto’s, fotografie en Weberen.

Ik heb me hier aangemeld omdat ik liefhebber ben maar ook omdat ik wat horloges te koop heb.
Maar hoe maak ik een advertentie?

Voor de geïnteresseerden:

(ik wilde hier links plaatsen maar dat mag niet…)

Alvast bedankt voor jullie reactie.

3 likes

Je bent nog niet zo lang lid, dus je zult een aantal weken wat online moeten zijn en wat reageren etc. Zo lang duurt t niet.

1 like

Welkom! :wink:

3 likes

Welkom Rob,

Als je een nieuwe member bent kun je nog niet een advertentie plaatsen.
Moet je eerst hier wat rondhangen.

2 likes

Reageren schijnt ook niet te mogen zie bovenstaande.

1 like

Op een advertentie reageren :stuck_out_tongue:

Welkom Rob,

(ook vanuit Zwolle)

1 like

Welkom!

Meteen een vraag de medeforumleden: kun je zien wat voor lid je bent? Of wanneer je trusted level 3 behaald? Kan niks zien bij mijn profiel.

1 like

Laat even wat foto’s zien Daar zijn we dol op :slight_smile:

1 like




Marktplaats lijkt me echt wat voor jou

1 like

Hallo Mark,

Wat bedoel je daarmee?

Da’s een site die bedoeld is voor mensen die wat willen verkopen en niets meer. Hier werk het andersom. En jij denkt nu: ik hou de discussie lekker aan de gang en dan zit ik zo aan mijn minimum aantal posts. Helaas…

3 likes

Bedankt voor je positieve welkom op dit forum. Als je je iets meer verdiept in mijn posts verander je wellicht van gedachten.

Omdat er om foto’s wordt gevraagd geplaatst, inderdaad. Deze zijn te koop.

10 euro kom ik ze vannacht bij je ophallen.

:roll_eyes:

Ik zal me aan de regels houden die bij aanvang niet bekend waren. Eerst nog maar wat stijgen.

Leuk forum verder!

Ziet er goed uit, Gewoon blijven verzamelen en misschien naar een hoger segment. :slight_smile:

1 like

Als er bij trustlevel ‘normaal’ staat in plaats van ‘lid’ dan kun je advertenties plaatsen. Beetje verwarrende terminologie. Zal met de platte vertaling uit het Engels te maken hebben.

1 like

Welkom Rob,
Gewoon dit forum goed verkennen. Veel plezier.