Advies gevraagd

Ik heb ongeveer 1000 euro te besteden voor een nieuwe/ 2de hands horloge maar weet niet goed wat te kiezen.(zoveel keus😁) eisen zijn: automaat saffierglas stalen band en een beetje waardevast. Liefst geen vintage dit ivm service en onderhoud.

Dan is

Een stuk handiger.

Plaats eens wat foto’s van horloges die je in algemene zin aanspreken? (dus mag ook zwaar boven budget) Dan hebben we een beetje een richting. Nu is het wel Ă©rg breed ingestoken. :wink:

4 likes

Dat ja. Voor 1000 euro kan je een heeeeeleboel krijgen dus welke kant wil je ermee op? Ik zou in elk geval eens naar Oris kijken als ik jou was. 2ehands aquis oid kan je best krijgen en ze hebben ook een aardige selectie voor wat meer dressy horloges :+1:

1 like

Of Hamilton, niet heel waardevast, maar wel degelijk en nieuw in veel opties en uitvoeringen verkrijgbaar.

1 like

Well, that really narrows it down.

Succes!

6 likes

Schiet me net te binnen: scroll eens door het ‘Wat dragen wij vandaag’ topic, voor wat inspiratie.

Kopieer en plak daar eens tien plaatjes uit van horloge die je aanspreken, dan noemen wij daar wel (indien nodig) een betaalbare variant van. :sunglasses:

1 like

Ik word er altijd droevig van. Ik weet niet waarom :joy:

3 likes

Deze voldoet en is voor dit prijsje waarschijnlijk aardig waardevast.
Overigens is waardevast een lastig begrip. Zelf koop ik horloges niet om hun waardevastheid.

1 like

Was er niet zo’n succesvolle blog van iemand over affordable watch loving?

3 likes

Even denken. Omdat er 200 Submariners, Explorers, SKX’en en wat fantasieloze Breitlings langskomen? :joy:

2 likes


Ff paar plaatjes van chrono24 geplukt

2 likes

Hatsikee!

www.candide.nl/skererommel

Ah ja, dat was het. De pijnlijke realisatie dat de gemiddelde Nederlander denkt; ik blijf veilig binnen de baan.

1 like

Blog wel, succesvol niet. :joy:

Er staan inderdaad wat buyer’s guides op.

Disclaimer: alle horloges die de afgelopen drie jaar zijn uitgekomen staan er niet op. Dat blog is meer gedateerd dan de garderobes van @batossai en @koekoek.

6 likes

Oh ja, en als je een keer een spannende leren strap om je Sub legt, begint iedereen te koeren dat hij terug moet op staal

1 like

‘Was’ is het goede woord. Ik heb net in mijn enthousiasme het linkje gepost maar de buyer’s guides zijn niet meer gekoppeld zie ik.

Ga voor duitse degelijkheid: de Sinn 104 st.

Laat ik die toevallig een hebben die weg mag :rofl: als je het wat vind moet je maar PBen :wink:

7 likes

Meistersinger maar dan niet de NL versies, althans dat idee heb ik dat deze minder waardevast zijn.
Succes met je zoektocht!
Gr Marjanne

1 like

Nomos is ook nog een idee maar moeilijker te krijgen onder de 1000 tweedehands denk ik

1 like

Die hebben geen stalen banden. :wink:

1 like

Gelukkig is jouw garderobe up to date lekker kek ding van me😘

1 like