Advies over toekomstige aankoop gevraagd

Haha, het spijt me :wink:

Voor zover ik weet, kun je Doxa’s SUB modellen inderdaad alleen online bestellen. Ik heb andere modellen in andere landen wel eens bij juweliers zien liggen, maar niet in Nederland. Overigens heb ik er zelf (nog) geen, maar staat hoog op m’n lijst. De 1200T is een prachtige keuze en zoals het al op de website staat “as close to the original as you can get without time travel”. Zou je voor de sharkhunter (zwarte dial), professional (oranje dial) of searambler (zilveren dial) gaan?

Uiteindelijk een hele andere richting gekozen. Van meer sjiek naar meer sportief…

Een Aquadive BS100 GMT!
(Foto’s geleend van het interweb)

2 likes

Hij mag wat netter zijn geef je aan… dan valt veel toch al af wat hier langs komt

Tudor BB zou dan mijn keuze zijn
Of een SMP

Maurice lacroix miros diver, beschikbaar in verschillende kleuren. Sluiting is degelijk, maar vind em v omega bijv wel stukken beter

Op het moment suprême de Aquadive niet gekozen. Na flink twijfelen lijkt het nu de Squale Master te worden. Toch iets netter en meer bijzonder. Voor degene die geïnteresseerd zijn http://youtu.be/KMzEdj7cMqA.

Je kan ook gaan voor een tweedehands omega seamaster co-axial ceramic maar daar zit je weer aan de hogere kant
maar dan heb je een uurwerk

De kogel is officieel door de kerk! Besteld en betaald voor m’n eerste Squale, een Squale Master professional 600M zwart op zwart rubber! Hopelijk kan ik 'm volgende week in ontvangst nemen. Uiteraard kom ik z.s.m. met een paar foto’s terug!

One happy customer!

1 like

Dat is een mooie aanwinst gefeliciteerd . :ok_hand:

1 like

De keuze schiet van voor naar achter , van
links naar rechts…
Ik dacht ; waar moet 't naar toe?..:open_mouth:

Maar die Squale!:sunglasses:

Alle open deuren voorbij…!:ok_hand:t2::ok_hand:t2:

Originele keuze hoor.
Ik vind hem super!:+1::blush::slight_smile:

1 like

Gefeliciteerd! Die had ik echt even helemaal niet op het netvlies. Maar leuk en weer 'ns wat anders dan de geijkte Seamaster, BB, LLD, etc… Veel plezier ermee!

1 like

Ik ben te laat met een advies (voor wat 't waard was), maar ik zou gekozen hebben voor de Tudor. Gaat je waarschijnlijk niet of het minst vervelen en behoud redelijk zijn waarde. De andere merken zijn bij verkoop of inruil geen stuiver meer waard.

Hopelijk ga er heel lang van genieten, veel plezier van je nieuwe klok!

1 like

Het spannende en ontzettend domme is dat ik het horloge nog niet real-life gezien en gedragen heb. Dus billen knijpen tot volgende week.

Die 2K had bijna een gat in je zak gebrand zeker…? :wink:

1 like

WoW! Ja inderdaad!! Voor gek verklaard door m’n betere wederhelft. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Aquadive wordt geleverd vanuit Oosterijk

als het dan toch over Aquadive gaat, zou ik graag dit plaatke posten.
vind het super…

2 likes

Onderweg! SPANNEND!!

Zojuist gearriveerd uit Italië!

Pics or it didn’t happen…

Whahaha…