Bij een ceramische, is de lume pip bij de replica van dit model vaak iets âverhoogdâ. Dus niet helemaal vlak in de insert.
Ook voor dit model: de nummering van de insert is bij de replica gegraveerd. En daarna opgevuld met verf/lak.
In het algemeen: check altijd of de datum goed verspringt, om 00:00 uur dus. Als dit goed gaat, betekent absoluut niet dat hij echt is, maar zo niet, is het wel een teken aan de wand.
Allemaal even melden bij Mplaats, maken we het de verkopen ietsje lastiger.
Neppers verkopen en daar helder over zijn krijg ik nog een nare smaak van, maar daarbij wil ik nog wegkijken. Maar dĂt is regelrecht slecht. Dus: lastig maken die boef!
Dit is eigenlijk de beste en belangrijkste. Zie mijn semi-professionele paint. Met de nadruk op semi. Nep dus. Het puntje zit niet ter hoogte van de kroon.
Heb hem gemaild dat hij 100,0% replica is (ik zag dat ook meteen natuurlijk), nu roept ie dat hij hem van zijn vader heeft gekregenâŠâis hij nep dan?â
Compleet overbodig mag ik inmiddels hopen maar WALK AWAY⊠Inderdaad liever wat meer betalen, âbuy the sellerâ is het beste advies wat ik heb gelezen. Echt niet naartoe gaan morgen hoor