Adviezen om te zien of het om een echte Seamaster ceramic gaat

Mijn advies NIET doen heb al meerdere keren contact gehad met deze man en extra info gevraagd die hij niet wil geven ivm fraudegevoelige zaken :thinking: !!!

Oplichter eerste klas, deze stond er een tijdje terug ook al op
is ook hier besproken op HF !!

Vanaf blijven zou ik zeggen

1 like
  • Bij een ceramische, is de lume pip bij de replica van dit model vaak iets “verhoogd”. Dus niet helemaal vlak in de insert.

• Ook voor dit model: de nummering van de insert is bij de replica gegraveerd. En daarna opgevuld met verf/lak.

• In het algemeen: check altijd of de datum goed verspringt, om 00:00 uur dus. Als dit goed gaat, betekent absoluut niet dat hij echt is, maar zo niet, is het wel een teken aan de wand.

1 like

Inmiddels een niet te weigeren bod gedaan zie ik haha

2 likes

Allemaal even melden bij Mplaats, maken we het de verkopen ietsje lastiger.
Neppers verkopen en daar helder over zijn krijg ik nog een nare smaak van, maar daarbij wil ik nog wegkijken. Maar dĂ­t is regelrecht slecht. Dus: lastig maken die boef!

1 like

Dit is eigenlijk de beste en belangrijkste. Zie mijn semi-professionele paint. Met de nadruk op semi. Nep dus. Het puntje zit niet ter hoogte van de kroon.

3 likes

Een ezel stoot zich ook geen tweemaal aan dezelfde steen :+1:
Omega met foute papieren

2 likes

Werpt een interessant licht op dit topic

2 likes

Heb hem gemaild dat hij 100,0% replica is (ik zag dat ook meteen natuurlijk), nu roept ie dat hij hem van zijn vader heeft gekregen
“is hij nep dan?” :joy::joy::joy::joy::joy:

1 like

Ik begin het ook vreemd te vinden

Compleet overbodig mag ik inmiddels hopen maar WALK AWAY
 Inderdaad liever wat meer betalen, “buy the seller” is het beste advies wat ik heb gelezen. Echt niet naartoe gaan morgen hoor :joy:

2 likes

Ik denk zo langzamerhand

of

Mika

2 likes

Wauw, ik ben even weg and the hell breaks loose.

Ik had al besloten om ervan af te zien sinds mijn ontdekking van de niet matchende nummers op de kaarten en het horloge. :slight_smile:

Goed dat je je hebt bedacht

4 likes

Och, ja. Heel erg. Zo erg, dat ik er gelijk heen ben gehold en hem reeds heb gekocht.

Kijk, ik heb hem nu om:

1 like

Ook zit t achter n glaasje. Heb al lang geen replica meer gezien. Maar vroeger hadden de nepper geen glaasje over de lume Pearl heen.

1 like

Advertentie is reeds verwijderd volgens mij.

:thumbsup:

1 like

Om nog even van jullie deskundigheid gebruik te maken. Wat is jullie mening over deze Seamaster?

Ik denk origineel.

Absoluut niet kopen!!!

Deze ziet er goed uit. Ik geef geen garanties, maar ik zou heel erg verbaasd zijn als dit geen echte is.

Over welke heb je het? Over die uit de OP of die zojuist gepost wordt? Als het om de laatste gaat, ben ik heel benieuwd wat de reden is dit te zeggen.

1 like