Airmannetje

Horloge verkocht via marktplaats, omdat ik daarvoor hier (na zeven jaar) de rechten nog niet voor heb :wink:
Koper was ook lid van het forum, wat de communicatie en wel zo gemakkelijk maakt.

Bedankt voor de nette en vlotte afhandeling, Edwin!

Beste Peter,

Jij ook bedankt. Ik ben er erg blij mee.

Mvg. Edwin

Vlotte deal gemaakt met @Airmannetje! Goede en snelle communicatie. Bedankt voor alles en veel draagplezier. Edwin is de beste!

1 like

Oris verkocht aan @Airmannetje. Prettig zaken doen en prompte betaling.

Veel plezier met de Oris!

1 like

Airmannetje had een horloge te koop waar ik wel zin in had. We kwamen snel tot een overeenkomst en na het sluiten van de deal was daar vandaag de overdracht van horloge en centjes. Verliep perfect. En ik vind het klokje nog mooier dan op de foto’s.
Airmannetje is m.i. een betrouwbare verkoper en blijkbaar ook een betrouwbare koper.

1 like

Mooie Hamilton overgenomen van Airmannetje. Goede communicatie, snel verstuurd, super verpakt en in werkelijkheid netter als de advertentie beschreef. Fijne verkoper!

1 like

Leuke ruil gedaan met Airmannetje en een dikke duim verdiend :thumbsup:

Goed contact, snelle verzending en alles zoals beschreven, aanrader dus! :slight_smile:

1 like

Leuke deal met @Airmannetje. Aanrader!

1 like

Ook hier een duim omhoog voor Edwin (:+1:), vlotte betaling, leuk contact en zeer zeker voor herhaling vatbaar.

2 likes

Leuke ruil kunnen doen met @Airmannetje.
Duidelijke communicatie, oprechte interesse en alle afspraken/verwachtingen zijn nagekomen dus helemaal top!

1 like

Leuke deal gemaakt met Edwin. Ik zocht een horloge, hij bood die van hem voor een keurige prijs aan. De deal was dus snel rond. Verzending was ook zeer snel!

Het horloge zelf was ook in super staat, beter dan ik had gedacht :slight_smile:

Met Edwin kun je dus zeker goed zaken doen! Absolute aanrader!

Bedankt @Airmannetje

1 like

Voor Sinterklaas horloge gekocht van Airmannetje voor mijn zoon.

Op mail werd snel gereageerd, contact via whatsapp opgenomen, vlot betaald en vervolgens een uiterst keurige afhandeling en snelle verzending.

Prima dus, bedank Airmannetje!

1 like

Net te laat voor Sinterklaas maar ruim op tijd voor de Kerstman een horloge overgenomen van Edwin. Vlotte en prettige communicatie, vraag om aanvullende informatie werd per ommegaande beantwoord. Vandaag het horloge ontvangen, zorgvuldig verpakt en in uitstekende staat. Kortom, zo wil je het :thumbsup:

Bedankt @Airmannetje !

1 like

Heel netjes en super communicatie.

Een fijne grote Glycine incursore automatic overgenomen. Voor een hele mooie prijs en daar op zomaar een extra bandje!

professioneel verpakt. een aanrader voor iedere potentiële klant van Edwin. @Airmannetje

Groet Abel

1 like

Seiko rubberen straat verkocht aan Edwin @Airmannetje. Vlot en sympathiek contact en snelle betaling. Kan dan ook Edwin van harte aanbevelen :+1:

1 like

Van Edwin @airmannetje een Glycine combat sub overgenomen.
Heldere en prettige communicatie, snel (als in zeer snel) verzonden en solide verpakt.
Hulde.
Ook was de Glycine nog gaver dan beschreven in het verkoop topic. Het kan niet op!
Edwin, bedankt :+1:

1 like

Edwin, wederom super!

Een ruil ervaring er bij. Jou voorstel was perfect, en waarschijnlijk bijna het enige horloge die ik wel wilde accepteren.

Thx

1 like

Aan @Airmannetje verkocht ik een horloge, zeer vlot verlopen en dank zij hem de Belgische post overwonnen!
Top communicatie, onmiddellijke betaling, ik zou direct opnieuw met hem een deal aangaan.

1 like

Een glycine geruild met @Airmannetje en ben hier zeer tevreden mee! Staat is perfect zoals beschreven en horloge was Bombproof verpakt. +10 in mijn geval en zeker een aanrader!

1 like

Prima zaken doen met @Airmannetje. Heldere communicatie en vlotte betaling. Veel draagplezier met de Sumo.

1 like