Alle soorten verlichting van horloges....Laat het zien!

Ben helemaal gek van alle soorten verlichting op horloges…daar is me tik😊 ook mee begonnen…

Ben heel benieuwd naar de verschillende soorten…Hier een paar van mij…ahum😆





12 likes

Verlichting :sunglasses:, dat is ook een woord idd. Hier een paar lume shots

14 likes

Ik zou zeggen niet slecht voor een horloge uit 1994.

8 likes

Er is nog een merk horloge uit Thailand geloof ik die maakt gebruik van een soort lichtgevende kunststof, er zitten een paar eigenaren op het HF

1 like

er is al best een goed gevuld topic hiermee:

2 likes

Ziet er goed uit. Vooral de eerste :wink:

1 like

S

fortis cosmonauts

1 like

Ja hè, dat was nog eens een tijd…Toen kon ik m nog zelf dragen. Binnen een week zat ie bij de vrouw om de pols, ziet er niet naar uit dat ze de orca nog gaat afstaan :wink:

2 likes

Brute foto’s…:sunglasses:

1 like

6 likes

Ja had het gezien…maar dat zijn lume shot’s…wilde alle verlichting zien🖒😎

1 like

Interessant…wil ik wel eens zien🖒

Leuke Citizen!🖒

Hier een leuke van de Rado DiaStar Original; twee kleuren lume. Groen en roze. De roze markers doen me altijd denken aan Ibuprofen pillen.

Rado DiaStar

2 likes

De nieuwe Aramar Sea Fury vind ik wel echt heel gaaf met zoveel licht…
upload

1 like

Zo zijn er ook diverse topics waar mensen over hun horloge aan het kletsen zijn. Mag daar ook geen tweede van wat jou betreft? Waarmee ik dus eigenlijk bedoel: Wat kan jou het schelen dat er twee bijna gelijke topics zijn?

3 likes

Die is echt vet ja…is de verlichting echt groen of meer naar blauw toe? En nog belangrijker hoelang duurt het voordat het gedimt is zodat je de tijd niet meer kan aflezen?

Seiko Sun 019P1

3 likes

Mooie lume, dat moet ik toegeven. Wat me wel opvalt is dat je écht alleen maar je eigen merk overal neerzet en ik begrijp écht niet dat dat niet een keer als spam wordt gezien.

Elke post heeft een strekking van: vandaag draag ik dit van Aramar, vanaf nu in de pre order…

Rob van monsterwatches heeft dit bijvoorbeeld niet nodig. Ko verkoopt zijn bandjes ook zonder dit soort posts

4 likes

Mooi man…niet te lang naar kijken…krijg je hoofdpijn van!:sunglasses: