Allwatch - Albert Koopman 👍

Yes, kreeg net een mail van Albert Koopman van Allwatch dat mijn Citizen Promaster Aqualand 200m Scuba Divers JP1010 JP1010-00W weer een nieuwe batterij heeft en weer 100% waterdicht. En dat mijn Timex chronograaf een mooi vlak saffierglas heeft gekregen. Ik ben heel benieuw naar hoe het eruit ziet. morgen haal ik ze op en dan schiet ik een foto voor op het forum.

Ik ben ook benieuwd, want ik heb op dezelfde horlogemakers-opleiding gezeten als Albert. Hij deed er destijds nog een jaartje bij. Oud-apotheker. Goeie vent. :thumbsup:

Maar ik pas wel even de titel aan om 'm wat relevanter te maken.

Goede kerel en levert goed werk heeft mn navitimer goed onderhouden en al eens eerder een flieger. Ben blij dat hij niet te ver rijden is voor mij

Afgelopen week mijn O’Neill regatta opgehaald bij Albert. Het timer mechanisme resette niet goed meer, de kast had een aantal oxidatie vlekken en het horloge liep qua tijd niet fantastisch meer.

Albert heeft hem compleet uit elkaar gehaald en alles zoals gevraagd gerepareerd. Dit alles voor een goede, normale prijs. Gelukkig heeft Albert veel ervaring met Regatta uurwerken, dus alle onderdelen waren in huis.

Bij het ophalen nog ongeveer 1,5 a 2 uur een rondleiding gehad en zitten praten over horloges, uurwerken en zijn werk.

Niets dan complimenten voor de service.

1 like