Alpha Submariner

110€ inclusief verzendkosten vanuit Hongkong. 8 dagen op gewacht, vrij snelle verzending dus. Super mooie automatische klok voor iedereen die toch iets automatisch wil hebben, maar niet te veel te besteden heeft. Heb em nou een jaar in bezit, elke dag om en nog geen problemen mee gehad. Glas is totaal niet krasgevoelig, ben vrij lomp in de omgang en stoot me nog wel eens ergens aan, maar is niks van te zien.

2 likes

Hoe diep ben je met het ding geweest?

Plaatselijke zwembad, meertje en onder de douche. Heb dit puur voor de sier, ben geen duiker.

Denk dat de aanschaf zelf al diep genoeg is :smirk:

Sorry, kon het niet laten…

6 likes

Zonde :thinking:

2 likes

Ja toch wel? Was eigenlijk benieuwd op wat voor punten ik haat zou kunnen ontvangen.

3 likes

Zie tegenwoordig alleen nog maar mensen met MVMT, Daniel Wellington, Tayroc, the5th en weet ik t, ik dacht, doe eens anders. :thinking:

5 bar waterdruk is natuurlijk niet bijster veul. Ik adviseer je om niet te diep te duiken in het plaatselijke zwembad. Zelfs parachutespringen kan al problemen opleveren. Ik adviseer je dus om bij het parachutespringen het horloge af te doen.

Ben dat gelukkig niet van plan ^^. Vond het eigenlijk best spannend om het zwembad in te duiken, maargoed hij heeft het toch overleeft de zomer. Had er niet veel van verwacht, blijft wel een Chinees horloge…

Die zogenaamde hommages worden echt steeds beroerder

1 like

@Spoon1 Zonde van het horloge of de prijs? Kon eigenlijk geen soortgelijk horloge vinden voor dezelfde prijs. Invicta heeft wel eentje die flink in prijs is gedaald, maar die was toen wel significant duurder.

Tijd dat we het woord hommage, en een ieder die het gebruikt, in de ban doen,

5 likes

Had niet verwacht dat het zo erg zou zijn haha

Je wilt toch geen Invicta, die zijn bedoeld voor Dacia autoverkopers.

1 like

Dat klinkt niet goed…

Voor dat geld had je beter een Seiko ofzo kunnen kopen ipv een imitatie Rolex met waardeloze loupe en afwerking. Datum draait ook nog tikkie te vroeg.
Dus ja, zonde van je geld.

1 like

Mensen, 110 euries. Daar kun je je toch geen buil voor vallen.

2 likes

Datum begint idd om 23u te draaien, zou dit later moeten?
Overigens zaten de seikos en citizens die ik toen op het oog had wel ruim boven die 110€

Doen ze allemaal, zelfs een VC.

Ben jij happy met de Alpha?, dan zou ik me niet zo druk maken over meningen :wink:

Grappig automaatje wel voor €110… Toch?

3 likes