Alpinist op canvas, tips?

Dit kan ook prima, toch?

2 likes

Nato’s kunnen nooit, beste Gerard :grin::wink::nerd_face:

2 likes

:joy:

1 like

Hadley Roma canvas, cordura of kevlar in zwart of khaki staat hem erg goed weet ik uit eigen ervaring. Groen kan ook maar moet je van houden.

Absoluut. Voor mij de reden om hem weg te doen. Gek werd ik er van. Ik heb er minimaal dertig verschillende bandjes op geprobeerd. Alleen die GI Joe bandjes die ik hierboven noemde gaan er goed op. Leer is een ramp.

2 likes

Snap ik. En voor mij als stijlvolle metroman matchte het ding ook niet echt bij de Stone Island jekkers en Philippe Plein sweaters. Luxeproblemen, ik haat het.

1 like

Ik moet het nog mee gaan maken. Wel jammer, want kunnen bandenswappen vind ik wel belangrijk bij een horloge.
Voor nu is de Alpinist wel een perfect vakantiehorloge.

2 likes

Herkenbaar. Te casual voor bij mijn kasjmier maatpak, te dressy voor bij mijn stoere Fjallraven jasjes en shirtjes. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik heb ergens nog wel 255 foto’s van alle combinaties denk ik. Zal eens zoeken voor je.

3 likes

Nee gekkie.

1 like

Ben ook geen Nato fan, maar wel goed om de foto’s van @Time_Lord te zien vanwege de kleuren.

2 likes

Dank je, ziet er goed uit. Ik schaar mezelf wel onder de

maar een

heb ik dan weer niet. :grin:

Misschien hoef ik 'm dan niet weg te doen als canvas niet mooi blijkt te zijn!

2 likes

Toevallig net een band gemaakt voor een Alpinist.

8 likes

Oeh die zal perfect staan denk ik.

1 like

Wat voor band is dat? Gaaf ding wel.

1 like

Het is de distressed canvas & leather van STRPS maar ze maken hem niet meer geloof ik.

3 likes

Haha mooi. Die heb ik zelf ook :joy:
Lang naar gezocht maar ik wil nog zoiets voor erbij en vond deze er op lijken :hugs:
Is verder weinig te vinden wat er op lijkt, jammer dat ie die niet meer verkoopt.

2 likes

Dank voor al jullie tips. Heb nu 2 canvasbanden besteld via Miros, zand en olijfgroen. Ik neig ook nog naar een andere lederen band maar ga eerst rustig bij de brievenbus mijn pakketje afwachten!

3 likes

Hier op een Hirsch Paul Performance:

1 like

Momenteel op een chevron van Crown&Buckle

7 likes

De banden zijn binnen! Snel geleverd door Miro’s Time. Heb er 2 besteld, 1 zandkleur en 1 militairy green.

De zandkleur is even wennen, heb meestal wat donkerder kleuren, maar staat erg mooi, beetje dezelfde kleur als de cijfers. Toont heel anders dan de zwarte band die er eerst op zat, wat minder streng.
De groene is beetje teveel boswachter look. Heb die op de 033 gezet en dat staat verrassend goed.:slightly_smiling_face:

Mijn vrouw zei dat het dus geen r… uitmaakt wat voor horloge je koopt, met een ander bandje krijgt het toch een heel ander aanzien…:roll_eyes:

2 likes