Als geld geen rol(ex) speelt, voor welk horloge ga je dan? Ik trap af met de IWC PORTUGIESER PERPETUAL CALENDAR

Mooi ding.
Alleen die (achterlijke) gravering aan de zijkant maakt het voor mij een instant no-go.

Erg jammer want voor de rest is het een prachtig horloge. Snap ook werkelijk niet waarom ze er zo’n grote lelijke gavering op de zijkant zetten.

Shoppen bij PP en dan laat je een VC zien? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Klopt, dit sloeg op de bijzondere uitvoeringen :wink:

Denk dat er dan ook horlogeboxen ingeslagen moet worden.

Ah zo,…ik zou zelf geen grote collectie aanleggen…ik hou het dan nog steeds bij 3 stuks max…van VC is de nieuwe Overseas erg fraai…imo prima voor daily wear (dat geld niet uit zou maken betekend voor mij niet dat er dan ineens allerlei toeters en bellen op mn horloge mogen zitten)

Gek van Regulateurs, deze dus:

2 likes

Toch nog een heel laat bedankje !
Heb inmiddels de Bulova en tja … volgens dit draadje ----> NA: Bulova Moonwatch .. Wow wow wow wow --UPDATE--
…is het wel duidelijk denk ik, wat ik er van vind haha :wink:

1 like

Waarschijnlijk gewoonweg een:

  • Rolex Day-Date in ordinair goud;
  • Rolex Submariner No Date Ceramic in staal;
  • Rolex Datejust in volledig staal met witte/zilveren wijzerplaat, fluted lunette en jubilee;
  • Rolex Batman;
  • Rolex Daytona Ceramic in staal met zwarte wijzerplaat.

En uiteindelijk zou ik er toch een aantal weg doen, waardoor er enkel deze twee zouden overblijven:

  • Rolex Submariner No Date Ceramic in staal;
  • Rolex Datejust in volledig staal met witte/zilveren wijzerplaat, fluted lunette en jubilee.

Ik houd van horloges, maar ik houd er niet zoveel van om meer dan €10K per horloge uit te geven. Daarnaast heb ik geen behoefte om méér horloges te hebben dan één duiker en één dresser.

Dan deze maar:

Desnoods deze:

5 likes

:stuck_out_tongue_winking_eye::+1:

6 likes

Kom deze net tegen op abtw, maar moet zeggen dat ik t een heel mooi horloge vind!

1 like

Haha, graag gedaan :slight_smile:
Mooi om te lezen dat die zo goed bevalt, het is dan ook een zeer fraaie klok.

1 like

OK; geld speelt dus echt geen rol?
Dan zit ik - waarschijnlijk licht geïrriteerd - naar mijn pols te kijken in mijn 700 m2 appartement op Fifth Avenue, omdat Bob alwéér te laat is met de gezinshelicopter, aangezien we al over 40 minuten afslaan op Quaker Ridge

O ja, waar kijk ik dan naar op mijn pols?

Zelden zo’n mooie PP gezien, veel modernere looks dan ik van ze gewend ben :grinning:

9 likes

Mooi! :heart_eyes:

1 vd mooiste moderne horloges!

4 likes

Longines sideral

1 like

Deze ,alleen moet ik nog wel even uitvinden waar het contactsleuteltje in moet om hem te starten.

1 like

Patek Philippe 5146/1G-010

1 like

voor mij inderdaad ook die Lange Datograph. Wat een beauty

+1 voor de Lange Datograph :heart_eyes:

Een tijdje terug werd onderstaande rosé gouden Omega Constellation Deluxe met B&P én rosé gouden band aangeboden.

Overwogen om all in te gaan, maar heb later voor hetzelfde bedrag een andere rosé gouden Deluxe (zonder bracelet en b&p) én een Speedmaster Edje White 105.003 gekocht.

5 likes