Alweer een kickstarter

Niet verkeerd dacht ik zo:

4 likes

Ik zie het meest die opgevoerde kever in beeld.

Ja leuke trailer, voor de autoā€¦

Ik snap zulke filmpjes nooit zo, weet nu nog niks over hetgeen ze willen verkopenā€¦

Edit : plaats ff de link naar het kickstarter project dan kunnen we er meer van vinden!

Edit 2 : here let me help : https://www.kickstarter.com/projects/nezumistudios/nezumi-voiture-a-true-classic-racing-chronograph/description

Tis wel een leuk ding opzich. Ziet er goed uit en prima specs.

3 likes

Zet de bolide maar bij mij op de stoep hoor, horloge op de voorstoel, sleutel door de brievenbusā€¦ #mehappy :smile:

Jammer dat ie niet 100m waterdicht is. Zou met zoā€™n quartz toch makkelijk moeten kunnen.

Het design is best geslaagd denk ik, ik vind zoā€™n fimpje toch ook wel leuk, is meer voor de emotie :smile:

OT: dacht gelijk ook aan dit filmpje van maserati, je ziet de auto amper maar toch wil je er 1
http://youtu.be/KmpiwU50f5w

Krijg volgens mij de link niet goed, maar gaat om het maserati ghibli super bowl filmpje :slight_smile:

Ik heb iets met 911 maar helemaal niets met die rare handschoentjes :grinning:

Hmm, verwarrende naamvoering en onduidelijke plaatsing:

Oude Duitse sportwagen, Japanse horloge merknaam, eigenaar met een Latijnse achternaam en hij is gesitueerd in Zwedenā€¦ Wel een leuk ontwerp overigens, zie je meer de laatste tijd, dit soort ā€˜terug in de tijdā€™ modellenā€¦

Inderdaad eigenaardig filmpje om je horloge te promoten of is het misschien juist de doelgroep of speciaal gemaakt voor de 911 club.

Gelukkig is er nog genoeg info te vinden over het horloge zelf.

Los van het filmpje en de hele foute handschoenen :grin:

Vormgeving vind ik echt heel erg geslaagd. Specs ook prima. Als hij minimaal 42mm was met 22mm lugs had ik het zeker overwogen, al moet er nog een Kickstarter (Bull) binnenkomen met hetzelfde uurwerk en ben ik juist aan het inkrimpen.

Al lukt dat niet als je tijdens het inkrimpen gewoon blijft verzamelen, iets met dweilen met de kraan :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Dus even een pass in deze, tenminste tot 21.00 uurā€¦

1 like

Hij ziet er goed uit, op papier ookā€¦ Uitwerking van dit soort Kickstarters is soms toch wat dubieus

Ik vind het slechts verpakking.

Het is niks en het wordt ook nooit wat.

Als je de order plaatst gooi je op zā€™n minst
de helft van het bedrag al in het water.

Grt.

Mooi gedaan dat filmpje en een prachtig horloge, maar een mechanisch uurwerk zou dan toch wel iets beter passen bij de beleving die ze proberen neer te zetten.

Ik weet niet hoe het met andere horloge liefhebbers zit, maar ik ben wel klaar met dit soort projecten. Weer vintage, weer een koppeling proberen te maken met de autosport etc etc. Kom op zeg, dit concept is al duizenden keren uitgevoerd. Simpel stuk ellende in elkaar timmeren, flinke marketing campagne erachter en gaan. Gelukkig laat ik mij niet of nauwelijks leiden/lijden door die marketing mannetjes.

Klokje dertien in dozijn, fantastische auto.

1 like

Zo reageerde mijn therapeut ook, weer 8 sessies om mijn gedrag te verklaren.

1 like

ā€œAh, daar is er weer Ć©Ć©n met een panda dailā€ was mijn eerste gedachteā€¦

Grt. Marco

Als dit je wat lijkt koop je toch gewoon een MilleMiglia of Tudor Heritage.

(of gewoon een echte vintage)

Verpakking is best leuk. Dergelijk project als Prototipo en Helgray. Jammer voor de keus van hetzelfde uurwerken, seiko Mecha Quartz. Liever een handwinder of automaat. Ik heb liever dat een ā€œechtā€ merk zoiets op de markt brengt.