AP Only (Deel 1)

Ja, vind ik ook. Heb de 500 geprobeerd .
Wat ook nog een optie is is toch voor mij de 450.
Schijnt te dragen als een 40mm én heeft een secondewijzer. Kost een Submariner minder en is makkelijker verkrijgbaar nieuw. :grinning:

1 like

2015 :smiley:
“Slechts” 6% boven list. :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Is wel een probleem ivm waterdichtheid. Behoorlijk aan de prijs en niet eens fatsoenlijk waterdicht. Spring met al mijn horloges onder de douche

1 like

Yep. 15450 heeft wél schroefkroon.

Jammer dat de 15300 niet meer gemaakt wordt. :cry:

En seconde wijzer. En prijs is stuk beter. Zou wel x verschil moeten kunnen zien in de 37 en 39mm

1 like

Inderdaad. Jammer toch. Had alles. Nu wel erg duur geworden

1 like

Kun je wellicht prima doen. Zelf zie ik liever minimaal 10atm.

1 like

Bij de rosé wordt het wel afgeraden

Wat wordt afgeraden? zwemmen?

Dat raden ze allemaal af,… zo heb ik een Jaeger waarvan je de Chrono onder water kan bedienen. Echter wordt het toch niet aangeraden.
Horloge met 100atm, maar we raden niet aan om vanaf de kant in het water te springen.
etc, etc.

[edit]
Lees nu je andere post mbt douchen. Dat doe ik zelf dan weer niet. :slight_smile:
[/edit]

1 like

Yep
Maar vraag mij dan wel altijd af hoe het met de garantie. Wordt bij schade dan moeilijk verhaal

1 like

Dat is idd een lastig verhaal, heb het gelukkig nog niet mee gemaakt. :+1:

Vandaar dat ik ook altijd voor 10atm ga. Soort van marge en controleer mijn horloges regelmatig.

1 like

Is tot nu toe ook een van de rede geweest dat in nog geen ap heb of heb geprobeerd.

Datum staat erg ver naar binnen bij de 15400. Beetje jammer

Ze zijn een beetje high maintenance. Of je moet geen fucks geven en nooit willen verkopen.

1 like

Onderhoud is stukje duurder dan andere merken. Weet niet hoe het bij pp zit. Ligt natuurlijk ook aan de aantal complicaties. Dat nooit willen verkopen tja :joy: . Maar met de onderhoud kosten en wat ik nog het ergste vindt is de 5atm houd mij dat wel tegen. En voor het geld had ik nu dan ook beter geen 2 volgouden rolexen moeten kopen. Maar dat interesseert mij niet. Maar ik zie ze ook niet zo snel kelderen.

Een 15300 zou ik dan nog het liefst willen. @Bauhaus heeft hem lang genoeg gehad. X andere mensen laten genieten.
:joy:

2 likes

Dacht ze een jaar geleden nog voor rond de 18k te hebben gezien. Of het is de 37mm geweest.

Audemars Piguet Royal Oak Selfwinding
€ 28.397

1 like

Dan lekker bij je rolexen blijven. Bij twijfel niet inhalen. Misschien tijd voor een 116619lb?

Haha
Dat blauw staat mij niet aan. En 1 witgouden is wel genoeg. Ik zou willen dat ik met 1 horloge rust zou kunnen vinden. Misschien straks met de DD meteoriet. We gaan het zien