Apple Watch nieuw

Ik heb geen behoefte aan nóg meer communicatie en daarmee gepiep en gerammel om mijn pols.

Heb 2 mobiele telefoons met Whatsapp, sms, e-mail en Skype en vind mezelf zo langzamerhand wel voldoende bereikbaar en online! :face_with_raised_eyebrow:

Ik heb zelf de serie 4 en sla deze nieuwe even over… zie de toegevoegde waarde niet helemaal om mijn huidige te vervangen.

Hierbij moet ik er wel bij zeggen als je een ouder model hebt is upgraden wel een leuke optie omdat de serie 4/5 een groter en mooier scherm hebben en veel meer opties dan de oudere versies

1 like

Die gen4 gaat gewoon uit de schappen hoor… korting bij Apple kennen ze niet.

1 like

Het is eigenlijk alleen een watchOS update want een heleboel nieuwe features heb je ook op de gen4 als je de update draait. Daarom hebben ze die ook gelijk geschrapt zodat ze niet de oude met korting hoeven aan te bieden. Het is dus eigenlijk fake news deze introductie van gen5.

1 like

Ja ze gaan alleen de gen3 en gen 5
Verkopen. Waarschijnlijk dat ze die Gen4 nu al aan het opruimen zijn.

Het enige grote verschil is dat scherm. Die iets beter is dan de vorige generatie.

Ik las iets over een nieuw scherm dat constant aanstaat, met een batterijduur van 18 uur.
Mijn gen4 gaat 2 dagen mee bij actief gebruik🤔

1 like

Ja, maar hoe actief wil je het gebruiken. Kijk als je vanalles ermee gaat doen zoals bellen, apps gebruiken, etc. Dan begrijp ik dat hij minder lang mee gaat. Maar mij gebeurt het nogal eens dat ik er langer dan twee dagen mee kan.

1 like

Moet je nog steeds een telefoon er naast hebben? Of kan er inmiddels een sim kaart in?

2 likes

Laat lekker links liggen. Het lijkt mij daarnaast echt super irritant dat het scherm altijd aanstaat. Apple is echt een beetje de weg kwijt. Laat mij lekker zelf bepalen of ik mijn scherm altijd aan of uit wil hebben.

2 likes

Juist!

1 like

Daar zou je wel voor kunnen kiezen in de instellingen neem ik aan?

Is een feit.

Dit heb ik bij elk Apple product…:sweat_smile:

Van de Apple Watch ben ik nooit fan geweest, ik hou het liever bij iPhone en Macbook Pro.

Gister de series 3 binnen gekregen. Naar mijn mening waren de upgrades tov de series 5 het extra geld niet waard.

@Marc.Watch ik heb interesse in de Omega Seamaster Planet Ocean 2020, maar ik kan je helaas geen privé bericht sturen.

1 like

Ik vind het een prachtige gadget, maar het feit dat je het om je pols kunt dragen maakt het in mijn optiek nog geen horloge.
Ik zie ook niet gelijk de reden om over een gadget, welke over 2 jaar achterhaald en vervangen is, te beginnen op een horlogeforum.
Ik ben wel een groot fan van de producten van Apple, en ben dan ook ruimschoots voorzien.

Hier sla je mijns inziens de plank mis of ben jij van de ballotagecommissie?

Overigens heb jij het topic gestart “hoe staat jouw Rolex kroon”. Mijn hemel, why!? (Hoe staat jouw Rolex kroon ?)

Dan zie ik toch liever een topic van een Apple Watch. Afijn, smaken verschillen.

Je zegt zelf dat je hem vooral alleen gebruikt voor het sporten. Dan zou ik het persoonlijk niet doen voor die paar nieuwe functies, als je hem de hele dag om had dan was dat heel anders natuurlijk…

Inderdaad, meningen ook