Aramar “Long Beach” Panda Dial Racing Chronograph

Ineens roomser dan de Paus? Is je suggestie, al dan niet verpakt met een smiley, werkelijk om BG_ te bannen? Nou, ja…

6 likes

Candide is toch een beetje de resident relnicht hier? :joy:

3 likes

precies, die rol moet ik wel serieus nemen :wink:

welnee, maar ik ben wel fan van een consequent beleid op HF, als Ko zijn bandjes hier niet mag tonen omdat het ‘reclame’ zou zijn, dan vind ik dit van een zelfde kussensloop een kostuum :upside_down:

12 likes

Jouw mening :wink:

2 likes

Er is zoiets als context :slight_smile:

1 like

Ko heeft volgens mij geen enkele behoefte om hier zijn bandjes te tonen, maar geniet wel de sympathie en steun van enorm veel forumleden.

Wel leuk topic hieronder. Het heeft de bandenbaas geen windeieren gelegd (hij mag TS wel dankbaar zijn😜). Ik hoop het in januari weer te kunnen bumpen met een nieuw bandje (canvas op leer) van de meester!

2 likes

Idd BG_. Is een prima kerel, (Op het Aramar foutje na dan. :laughing:)
Laat hem lekker zijn avontuur delen, Er zijn genoeg leden die het wel leuk vinden om te volgen.

4 likes

Haha, nee dat heeft @Ko-Banden niet (meer) nodig :wink:

Die zal TS nog wel eens vervloekt hebben als hij weer tot midden in de nacht - met mevrouw Ko jengelend op de achtergrond - bandjes zat te knutselen…

3 likes

Mee eens dat een schizofreen beleid verwarrend is maar het verschil tussen handel en hobby is ook moeilijk te bepalen soms (toegegeven hier niet).
Chinese bandenparades zijn hier immers ook genoeg…

1 like

Ja @anon50762135EV, kap daar eens mee :stuck_out_tongue_winking_eye:

9 likes

Als op dit forum blijkt dat je winst met horloges maakt, wat velen hier enkel zien als een hobby waarmee je voornamelijk verlies maakt of waarin je een ander wat gunt, is het altijd gezeur. Of het nou hobby of handel is.

Het zou dit forum sieren als het handhaven van het beleid en afwegingen maken aan moderators wordt overgelaten en dat niet allerlei leden zich er steeds mee bemoeien. Dit maakt de sfeer er niet leuker op.

11 likes

Ko klinkt inderdaad wel Chinees. Ko-Ching Sambal-Bai Strappyching.

5 likes

Wij zijn het een keer eens!
Weg met al die vlaggende hulpsinterklazen, die topic titels kunnen veranderen, c.q. topics naar een andere rubriek kunnen verplaatsen. Leven en laten leven a.u.b. .:innocent:

9 likes

Ok, even een reactie dan maar (en niet om daarmee de discussie nieuw leven in te blazen).
Commerciele activiteiten zijn niet toegestaan maar nagenoeg ieder in lijn geproduceerd horloge komt van een commercieel bedrijf.
Dus als iemand roept dat een Seiko een mooie Seiko is, moet ik eigenlijk via het ip-adrs de naw gegevens zien op te vragen en onderzoeken of er geen commercieel of familiair belang is bij het lid dat iets promoot.
Veel makkelijker is het natuurlijk als iemand vanuit hobby helemaal los gaat op een hersenspinsel en uiteindelijk met een horloge tevoorschijn komt; want commercieel!
Maar waar ligt het overgangsgebied…? Ergens tussen het eerste idee en de prijslijst denk ik. Met de TS aldus afgesproken dat de uit de hand gelopen hobby best hier getoond mag worden. Maar dan zonder inschrijving, kickstart-link, prijslijst, website etc etc.
Maar… iedereen die iets anders vind, heeft ook gelijk! Het is een grijs gebied, ongetwijfeld niet eerlijk etc etc. Mijn richting is is gewoon een beetje maatgevoel. Ik heb Hubert zie groeien, vind het fantastisch wat Arie (Jan) allemaal doet, weet dat de inbox van Ko zo nu en dan ontploft, heb respect voor SuperC en zijn handel undsoweiter, undsoweiter.
Dit is ook wel een beetje de jus van het forum; klooien met horloges!
Jur :man_technologist:t2:

43 likes

En vrede op aarde…

10 likes

Kom op, beetje handel om z’n dikke volvo te financieren moet toch kunnen :joy:

2 likes

Goed bezig!

12 likes

3 likes

6 likes

Zie dat er enige vaart in begint te komen, 58 van de 75 “early birds” ingetekend. Niet slecht…

4 likes