Archie Explodes!

:joy: sjezus dat die gozer niet al tig keer een hartaanval heeft gehad…F*CKMEDEAD!

5 likes

Hier gaat ie nog meer uit z’n plaat :joy:

Nomos liefhebbers oren dicht :see_no_evil:

4 likes

:joy::joy::joy:

4 likes

Beetje zielige aandachttrekkerij.

4 likes

Haha het is een ‘bijzonder’ persoon, maar weet wel verrekte veel van horloges. Zijn huidige collectie bestaat uit 5 (Ja echt 5😱) Patek Philippes en een JLC Reverso Grand Date.

1 like

Jeetje man! Die heeft het echt gemaakt! Wat een koning! :scream:

Dan moet je wel veel van horloges weten!

11 likes

Hij heeft ook serieuzere filmpjes, daar komt de kennis meer aan het licht :yum:

Ik heb dit al dertig keer gezegd, hij’s grappig, maar hij moet echt een keer naar een dermatoloog om die twee Frankenstein-bramen van z’n bakkes te laten snijden.

Get those fucking mulberries off your fucking face, fucker! It can’t be healthy, fuck me dead!

EDIT: Dan kan ik het niet nalaten om dit nog even te doen:

6 likes

Hij heeft een soort syndroom. Als je die hoorntjes afsnijdt gaat ie dood. Anders had hij dat wel gedaan.

1 like

Ik kan vaak wel lachen om zn humor.
Hoop dat hij nog ff blijft.
F*ck me dead :joy: classic

1 like

Zo hè die meneer trek ik echt heel matig…

Recht in mijn allergie.

8 likes

The highest horological authority, the guru, the popes pope, the governors governor, the pontiff.

Bescheiden bijnamen voor zichzelf gekozen :grin:

2 likes

Is niet de eerste keer dat de pontiff explodes. In deze video ontploft 'ie zelfs om een Nederlander;

Ik ben nog steeds benieuwd of dat iemand van het forum was; (als ze het geld hadden zou ik RLC of ChilleKasper erachter verwachten.

1 like

En dan hebben we ook nog deze parel waarin een Rus beweert dat zijn Maurice Lacroix beter is dan een Patek Philippe :joy:

1 like

Deze voor Amsterdamse pooier “Matties” was ook goed.

Even gemist dat dit al gepost was.

1 like

Dit filmpje staat letterlijk twee replies boven je post al genoemd…:sweat_smile:

Leuk ook dat hij een aantal maanden pretendeerde dat de betekenis van het leven Rolex was en nu heeft hij een video “zeven redenen om geen Rolex te kopen.

Haha ja maar in dat zelfde filmpje zegt ie ook tussendoor: I actually don’t mean any of the shit I am just here for the Google revenue :stuck_out_tongue_winking_eye:

De intellectuele armoede van internet.

1 like

Huh? Dan is Google ineens veel meer dan €0.08 cent per view gaan betalen. Kan natuurlijk ook zo zijn dat hij het doet voor de aandacht I.p.v. het geld. Maar zo’n persoon is deze aardige, sympathieke en vooral zelfbewuste man vast en zeker niet.