Ascot Como Limited Edition

Wat is alpha kwaliteit?

Hallo,ben blij deze site gevonden te hebben.zelf heb ik een Ascot symphony een aantal weken geleden opgestuurd en dacht er niets meer van te horen maar nu lees ik dat het wel enige weken kan duren. toch wel een opluchting.overigens mijn symphony liep per dag toch wel 2 minuten voor en stopte na een jaar helemaal mee.we wachten het af. groeten rob

rondez Schreef:

Wat is alpha kwaliteit?

Troep speciale(td)

Beste Jeuris,

Ik kan het enthousiasme alleen maar delen.
Voor onze zoon hebben wij in de uitverkoop afgelopen zaterdag bij de ALDI hetzelfde horloge fonkelnieuw voor slechts 29 euro kunnen kopen.

Wij beschikken overigens in ons gezin over meer horloges van de ALDI en kan alleen maar bevestigen dat zij probleemloos hun werk perfect doen.

Over de service (garantie) kan ik je nog een zeer positieve ervaring melden;
op enig moment viel het horloge van onze andere zoon op de stenen vloer van het zwembad en brak het glas.
Ik heb het horloge opgestuurd naar Krippl Watches (antwoordnummer in Amsterdam) en ontving het horloge kostenloos !!! gerepareerd na ongeveer 1,5 week keurig bezorgd door UPS (internationale koeriersdienst) aan huis bezorgd terug.

Goede koop gedaan.
Veel plezier ermee.
Gr.
Bastoniman

Hallo Joris,
Een zelfde Ascot-horloge heb ik al een poosje. Voor een dikke 49 euro gekocht bij Aldi. Het liep aanvankelijk te snel, maar dat heb ik verholpen: vier mini-schroefjes aan de achterkant losgedraaid, het dekseltje eraf getild en bijgesteld. Het loopt nu een kleine minuut in de week voor, wat ik voor zo’n klokje zeer acceptabel vind.
Grappig ding overigens, ondanks het feit dat je er op moet studeren wat de datum is. Een manco vind ik ook dat je in het donker niet kunt zien hoe laat het is. Verder is het natuurlijk de vraag hoe het zich op den duur houdt. Als je er een paar flinke opwind-zwaaien mee geeft, zie en hoor je aan de achterkant wel veel rotatie!
Nee, natuurlijk ben je aan zo’n grappig automaatje niet echt kekocht. Aldi heeft er trouwens geen enkel belang bij om je te belazeren, dunkt mij. De gebroeders Albrecht zijn zuinig op hun goede naam, naar de klant toe (minder zuinig op die naar het personeel toe).
Blijf vooral kijken hoe laat het is!
Groet van Dries.

Hallo Joris,

Ascot is gewoon een naam van horloges die Aldi verkoopt. Ik heb vorig jaar de Ascot Symphony gekocht. Best een mooi horloge! Het loopt niet echt nauwkeurig, zo’n 30 tot 40 seconden voor per dag. Je kunt het niet afstellen. Maar als je daar geen punt van maakt is het een leuk klokje. Het ziet er duurder uit als die € 49,- die ik er voor betaald heb. En de garantie is ook goed! Veel plezier er mee!

Ben eigenlijk benieuwd naar de ervaringen ruim een jaar later. Loopt alles nog?

hans (Cosmo Salvatore :slight_smile:

Beste Bastoniman,

Ik weet niet of je dit nog volgt maar ik vraag het maar even. Misschien voelen anderen zich ook geroepen te reageren. Ik heb vorig jaar ook een Ascot uurwek van de Aldi gekocht. Een Ascot Supreme Limited Edition 20 bar. Echt een fraai horloge maar nu moet ik helaas aanspraak maken op de garantie. Mijn vraag is of je nu de originele koopbon moet bijsluiten of dat je een kopie mag bijvoegen. Daar staat namelijk niks over vermeld in de sumiere handleiding. Als jet het origineel zou bijvoegen krijg je die dan ook weer terug? Bij voorbaat dank.

Ik heb, na de aanvankelijke problemen met mijn Salvatore, een kopie van de aankoopbon bijgevoegd. was geen enkel probleem. Binnen een maand (feestdagen incl. had ik het horloge weer in huis.

hans

hcptdg Schreef:

Ik heb, na de aanvankelijke problemen met mijn
Salvatore, een kopie van de aankoopbon bijgevoegd.
was geen enkel probleem. Binnen een maand
(feestdagen incl. had ik het horloge weer in
huis.

hans

Sterker nog, mij werd bij Aldi aangeraden om direct een kopie van de bon te maken aangezien de kassa bonnetjes de neiging hebben om te vervagen.

-Marc

Klopt!! Dat werd mij ook gezegd, prima service!!

Dank jullie wel voor jullie reacties. Leuk forum overigens. Ik kwam hier na zoektocht over Ascot uurwerken terecht, maar er is weinig over te vinden op internet. Ik had al een Ascot horloge dat automatisch de tijd bijstelt in mijn bezit en net en maand gelden nog 1 gekocht dus. Die Supreme SE. Met het horloge is opzich niks mis aleen de veiligheidsluiting springt steeds open. Ik hoop dat die geweldige service die jullie ontvangen hebben ook voor mij gaat gelden. Suces met jullie forum.

Heeft iemand mischien dat adres nog waar je het horloge heen kunt sturen als het defect is, ik heb nl voor 6 weken terug mijn sevilla limited edition opgestuurd maar nog geen respons gehad. Nu weet ik niet meer waar het naar toe is gestuurd want het adres stond op een kaartje waar ik mijn NAW gegevens op moest zetten en deze mee gestuurd. Alvast bedankt.

Krippl- Watches
Antwoordnummer 45614
1040 VE Amsterdam

Krippl Watches is een Oostenrijks bedrijf, hier de volledige contact gegevens:

KRIPPL-WATCHES
Warenhandels GmbH
Maria-Theresia-Straße 41
A-4600 Wels
Tel.: +43/7242/52323
Fax.: +43/7242/5232324
E-Mail: krippl@krippl-watches.com
UID-Nr. ATU58185369
FN 252760g, Landesgericht Wels
Geschäftsführer: Hr. Georg Krippl
IBAN: AT081513000281271478
BIC: OBKLAT2L

Dank voor de snelle reactie.

Hoe toevallig, vandaag werd het horloge bezorgd, er stond een verkeerde postcode op, tja dan duurt het wat langer he? Maar volgens mij is het geen horloge voor stilzitters. Als ik de krant lees dan blijft het horloge niet lang lopen. Nu ben ik overdag wel druk met de handen maar 's avonds wat minder, is het wel lastig soms. Voor de rest mooi klokje. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?? Ik bedoel zo’n horloge moet toch minimaal een kwartier uit zich zelf kunnen blijven lopen?

Als hij tevens met de hand kan worden opgewonden zou ik hem, voordat ik hem zou dragen, eerst even flink opwinden. Is hij niet handopwindbaar, slinger hem dan zo ongeveer 2 minuutjes voorzichtig heen en weer. Als het goed is zou je hem nu probleemloos kunnen dragen.

uhh…u weet dat het nu 2015 is?

Ik ben hier nieuw mijn naam is Ernst en ik heb al sinds 2009 een ascot barselona limitet editsion en ben er zeer te vreden over ik heb hem een keer terug gestuurd na dat bij een val de wijzers eraf waren gevallen daar kreeg ik een nieuwe voor terug en een keer ter vervanging van het glas aan de achter kant ook toen kreeg ik gewoon een nieuwe toe gestuurd en het is een Oosterijks merk