Atemporal

Hierbij een feedback over larsvdberg.

Ik heb van Lars een horloge gekocht, goede communicatie en snelle verzending. Het horloge was prima verpakt en zoals omschreven.

Absoluut een zeer positieve ervaring, bedankt Lars!

1 like

Nog even een aanvulling op mijn feedback.

Via de PB bij Lars aangegeven dat ik het horloge in goede orde heb ontvangen, tevens aangegeven dat de band net te strak is bij mij. Krijg ik binnen een paar minuten een PB terug van Lars: toevallig heb ik smalle polsen en nog schakels over van mijn seamaster, ik stuur ze naar je op. Helemaal top, wat een verassing!!!

Ik kan niet anders zeggen dan een TOP verkoper, Lars nogmaals bedankt!!!

Wederom een aankoop gedaan bij Lars, ook deze transactie was snel en prettig.

Aanrader!!

Meshband gekocht van Lars. Snelle verzending en prima band.

Weer een meshbandje van Lars gekocht. Afhandeling weer snel en prima bandje.

Mesh bandje bij Lars gekocht,fijn en snel handelen met Lars: Aanrader!

Maandag Lars een PB gestuurd mbt een Dress Mesh band welke hij te koop aanbood.
Woensdag prima via de post ontvangen.
Snelle (re)actie, mooie band. Dank!

Zojuist een mooie sharkmesh van Lars binnengekregen.
Topstaat van de band en zeer snelle en fijne onderhandeling samen.
Lars bedankt!

Al 2 keer zaken mee gedaan… perfekt !!

Niet vaak zo snel zaken gedaan, 1 berichtje en de deal was al rond. Lars wachtte niet eens de betaling af en verzond dezelfde dag het bandje nog!

Goede communicatie (tu)
Snel zakendoen (tu)
Mooi (dressmesh) bandje (tu)

Kortom, aanrader zaken te doen met Lars.

Goede ervaring:

niet duur, mooie mesh band en snelle levering

Goede ervaring met Lars.
20 mm meshband gekocht.
Zeker een aanrader.

Ook goede ervaring met Lars, mesh gekocht onder voorbehoud van niet optreden nikkelallergie. Toen ik het na aankomst van de band toch niet aandurfde (dragen is immers slijten) kon ik hem gewoon terug sturen en kreeg ik het geld terug, kortom helemaal top!

Mooie transactie met koper Lars. Een weigerende geldautomaat mocht de pret niet drukken, meteen door Lars overgemaakt. Handig, die mobiele telefoons. Persoonlijk overdragen blijft toch het leukst: horlogepraat!

Weer goede ervaring. Om er voor te zorgen dat ik met de kerstdagen het zou binnen hebben, heeft Lars verzonden voor dat hij de betaling binnen had. Top!

(tu)

Mesh bandje gekocht van Lars en ben er erg tevreden over. Ook snelle verzending en prima communicatie. Helemaal top!

Dress mesh gekocht snel opgestuurd goede service en info via mail kortom top!

Dress mesh bandje van Lars gekocht, en hij kwam de band persoonlijk aan de deur bezorgen. Super service!

Snelle, heldere communicatie. Aanrader!

Alles supervlot en vriendelijk afgehandeld,

Lars is een aanrader :slight_smile:

In december net achter het net gevist voor de Shark Mesh, maar Lars heeft mij direct geinformeerd toen hij hem weer binnen had.

Snel en probleemloos afgehandeld en top kwaliteit.

Ik kan Lars alleen maar bij anderen aanbevelen!