Auto en Horloge

Wij hadden vroeger thuis net dezelfde kookwekker :wink:

Gazelle met dubbele koplamp, 21 versnellingen, tubeles bandjes, 2 stoere reflectoren, extra grote fietsbel etc in combi met een Hamilton, omega, tissot of seiko👍

Renault keert in 2016 weer terug in de Formule 1 met een eigen team. Als horlogesponsor hebben zij gekozen voor Bell & Ross. De link tussen straatauto’s van Renault en Bell & Ross zie ik zelf nog niet :yum:

Memorabilia van Max is denk ik een goede investering.

Ontopic:
Tag Heuer Gulf livery altijd goed :heart_eyes:

Dit lijkt me trouwens ook wel een aardig combinatie.

http://assets.blog.hemmings.com/wp-content/uploads//2012/03/Gulfcollection_700.jpg

5 likes

Woaaaahhhhh, een serie van die lichtblauwe Gulf’s, wat een stinkende (rijke) mazzelaar ben je dan !!!

Mwa, ik zou liever een weekendje gaan stappen met die serie prachtige dames.

1 like

Tag was inderdaad verbonden met mclaren. Ik heb thuis nog een tag mclaren voorversterker uit die tijd. Destijds zeer hoog segment. Teg heuer is volgens mij prijstechnisch toch niet op het niveau van mclaren auto’s

Eigenlijk zouden we aan een Alfa de Omega moeten koppelen…

2 likes

De mooiste auto ter wereld, IMO! :heart_eyes:

Nee hoor, Seiko hoort bij Honda!

[URL=http://s21.photobucket.com/user/PoweredbyHonda/media/Latest_Seiko_Product_SNA633.jpg.html]

[/URL]

Ben jij een kloon van Monaco? :worried:

1 like

Nee, Opel.

Opel Omega :sunglasses:

1 like

Staat nog een leuk stukje bij over dit uurwerk .

this is personal interpretation of what the Aston Martin Vanquish V12 Coupe could look like.

Inside, is the world’s first Panasonic curved screen infotainment system, as well as something watch lovers will surely appreciate: a Maurice Lacroix Masterpiece Le Chronograph Squelette in the center of the dashboard.

The timepiece is manually wound, and requires access to the pushers on the side, as well as the crown, in order to wind, set and operate it – so it is not clear how this would function inside an a car if it actually went into production. Being that it is design study, not a production or even concept car, it will not be produced which likely explains how it is supposed to function: it is not.

Met andere woorden puur voor de looks ingebouwd maar functioneren ho maar…
Waarom dan toch die moeite doen?

Kloon? Interessante woordkeuze.

Ja, Seiko in autotermen zou zeker een Japanse automerk zijn. Technisch vernieuwend en ook nog beter geprijsd dan de Europese concurrentie. Als het gaat om techniek, kan Europa Japan gewoon niet mer bijbenen. We hebben natuurlijk jarenlang een beetje lacherig gedaan over dat kopiëren enzo. Maar feit is dat Japan op dit moment bijvoorbeeld ook al zo’n acht jaar voorloopt op Europa met duurzame energietechniek. Tja, wie het laatst lacht… :grinning:
Overigens rijd ik zelf geen Japanse auto en heb ik ook meerdere Zwitserse horloges… Hmmm, misschien toch maar 'ns verkopen die achterhaalde Europese rommel… :wink:

Hallo. “Monaco”… :wink:

Ik heb m’n auto wel eens geparkeerd tussen hedendaagse Europese auto’s. De mijne is een Honda Civic van 2006 en komt een stuk moderner over dan de saaie (ge)bakjes van 2014~2016 van Europese makelij. De mijne heeft alleen geen “daytime running lights”.

Onze Max krijgt een Edifice van de zaak. Wie heeft er hier een?

Zie artikel vandaag op motorsport:

Een Honda Civic…en dan ook nog het befaamde 2006 model?

:innocent:

Wel een vooruitgang van AP naar Casio :wink:
Maar zal marketing technisch beter zijn, Max zijn fanbase zal een goede doelgroep zijn voor Casio.

1 like

Een Seiko doet me altijd denken aan…
http://seeklogo.com/images/S/Seiko-logo-F3ECAAB6D4-seeklogo.com.gif

Kan er niks aan doen …

1 like