Auw!

Dat denk ik dus ook, al eens eerder ergens in een topic vertelt. Kasten hebben ze dozen vol liggen.
Maar anders even laten scannen, ben wel benieuwd

1 like

Ik heb niet het hele topic gelezen.
Dit is te diep om je niet aan te ergeren. Je zal altijd eerst naar de beschadiging kijken.
Laat 'm gewoon herstellen (wel goed, dus materiaal toevoegen ipv weghalen)…klaar.

Succes ermee

1 like

I don’t care wat ze doen … als ik die buts maar niet meer zie.
Nieuwe kast vind ik prima !
Hij ligt inmiddels bij S&C. Helaas is mijn ervaring een beetje dubbel.
Sowieso zijn ze er echt wel prima, maar men gaf ook aan geen ervaring ermee te hebben, en ze het er misschien uit konden halen maar je het dan wel altijd bleef zien.
Toen ik aangaf dat ik absoluut geen polijstwerk wilde en laserwelding noemde had men daar nog nooit van gehoord. Een dame in de zaak kwam er toen even bij en gaf aan daar weleens van gehoord te hebben.

Had het idee dat men initieel het in de zaak zelf wilde oplossen, maargoed duidelijk gemaakt dat dat niet helemaal de bedoeling was en expliciet op de bon laten zetten dat ik geen polijst job wil.
Hij zal nu worden opgestuurd, en gaat wel even een tijdje duren.

We wachten het rustig af, en keep you posted.

1 like

Welke stad heb je hem gebracht ?

Gefixed meneer, zie je niets meer van!!!

Dan vervalt je garantie.

De beste oplossing, gewoon naar Brussel brengen en afgeven bij een echte RSC.

Tijd interesseert me niet, en ik wil eerst eens kijken wat S&C kan doen, ik voel me niet senang met een horloge op te sturen naar Italie naar iemand die ik niet ken.
Voor sommige wellicht geen issue voor mij wel.
Was het nu geen Covid19 gedoe was ik wellicht gewoon lekker een weekje naar Rome gegaan en ff langs gegaan.
Maarja nu geen optie.

Behalve dat zijn er ook een hoop goede ervaringen met S&C met mij gedeeld dus ik dacht ik kijk wel even en tis voor mij redelijk om de hoek.

De afspraak nu is dat ze hem opsturen en men mij laat weten voor ze het werk gaan uitvoeren wat ze gaan doen en wat de eventuele kosten zijn.
Heb ook gehoord van coulance gevallen omdat het een jong horloge was, dus ik reken nergens op maar wie weet valt het allemaal mee.
Dat had ik bij Dik / Il Menzerna sowieso niet gehad.

Kortom we gaan het zien.

2 likes

Ik weet niet of deze al voorbij is gekomen, maar Jan Ubels schijnt goed te zijn op het terrein van laser welding. Geen eigen ervaring mee, maar wel meerdere goede verhalen over gehoord.
Zie bijvoorbeeld: https://forum.tz-uk.com/showthread.php?276090-Laser-Filling-Welding

1 like

2020-06-18_15h07_51

OPGELOST :slight_smile:
Met dank aan Schaap en Citroen, echt een perfect gerepareerd.

26 likes

Perfect! Geeft weer rust. :+1:t2:

1 like

Dat ziet er prima uit.
Heb je ook een foto vanuit deze hoek?

2 likes

Maar dit is gewoon een nieuwe kast? Prijskaartje?

Ben benieuwd naar de details van de reparatie, zou je die willen delen?

Schitterend!

Wat hebben ze gedaan?
Ziet er wel weer goed uit!

Wow wat goed, veel plezier ermee. Krasjes okay, maar zo’n buts kun je jezelf niet snel vergeven… Tenminste ik niet…

Vakwerk :ok_hand: ziet er top uit

Mijn Iphone deed beetje lastig, en zat in een meeting :slight_smile:

Maar inmiddels gelukt

Hahaha dank voor het compliment, nee dat is het niet, tenminste ik vermoed van niet en prijskaartje doet ook vermoeden van niet.
Men heeft zich keurig aan de offerte gehouden en ik heb met een dikke glimlach op mijn gezicht 200 euro betaald.

Ik kan niet veel meer vertellen, zelf noemen ze het pucken, maar komt er op neer wat al vaker benoemd is in dit topic, nieuw materiaal toevoegen, en dan weer opnieuw in oude glorie afwerken.

Pucken zeggen ze.

Ja zeker ! En dat wil ik nogmaals benadrukken.
Zojuist ook besproken bij het ophalen dat het me verbaasde dat ik hier zelf om moest vragen en men er in dit filiaal nog niet eerder van had gehoord, nahja 1 dame uiteindelijk dacht het te herkennen.

Dus ik moest wel even aandringen dat ik het horloge richting het atelier wilde hebben zeker niet gepolijst.
Uiteindelijk is dit dus supersnel door het S&C atelier zelf opgelost.
En dikke hele dikke veren voor de kunstenaar die dit zo heeft gedaan (stiekem hoop ik dat hij of zij meeleest) want DAMN wat ben ik blij met dit resultaat.

15 likes

Dat kan ik me voorstellen. Hij ziet er weer uit als nieuw :ok_hand:

1 like

Dat ziet erg echt geweldig uit, :smiley::+1:

1 like