Auw!

Dit is wel een beschadiging uit de categorie: k.t…

… en weer door… :grin:

2 likes

Hahaha … ook die heb ik … onlangs speciaal een Casio Duro gekocht, en natuurlijk mijn vertrouwde Vostok voor het ruige werk.
Dit is toch echt ergens gebeurd waar je het niet zou verwachten.

1 like

Iedereen wil op een gegeven moment toch een Vostok … de reden moge hopelijk nu duidelijk zijn.

Succes met de verwerking.

3 likes

Ai, die ziet er wel nasty. Vooral omdat de rest van de lugs nog clean zijn. Ik kan me voorstellen dat deze even pijn doet.

1 like

Zit gewoon in de verzameling … en draag ik ook met trots, maar je weet zelf …
Uiteindelijk wil je echt ook die Rolex :wink:
Why choose if you can have both ?

Het blijven gebruiksvoorwerpen, maar net als de eerste kras op je auto… auw! Maar het leeft he… gelukkig maar, anders had je het net zo goed in een museum kunnen leggen.

1 like

Ok… eerlijk is eerlijk. Dit is enorm klote, en daar kunnen we niks anders van maken. En zeker niks mooiers. Feit is helaas dat het erop zit.

Als je er echt mee blijft zitten zou ik laten kijken of er een reparatie mogelijk is ( herstelwerk naast polijsten.) Kijk het even aan, laat het even rusten en draag je klok. Is ondanks de schade nog steeds een prachtige klok.

2 likes

Als dit je zorgen zijn heb je een topleven denk ik :-D! Prijs jezelf gelukkig :slight_smile:
Serieus, tuurlijk, tis kut, maar tegelijkertijd moet je erom kunnen lachen (de gekkigheid, relativiteit inzien dat we met zn allen duizenden euros aan horloges kunnen uitgeven).

Trek er eentje open, en count your blessings😎

6 likes

Je kan overwegen zo’n kekke kralenketting naast je horloge te dragen. Valt t minder op…

:stuck_out_tongue_winking_eye:

Sorry, is gewoon k*t zo’n deuk. Maar is en blijft een gebruiksvoorwerp

1 like

Ai dat is flink balen.

Karakter? My @ss! :face_with_raised_eyebrow: Dit is gewoon kudt…punt.

:facepunch:

6 likes

Shit balen.:disappointed_relieved:

1 like

Getver… ik zou er flink ziek van zijn. Het lullige is dat niemand het opvalt maar jij elke keer dat je naar het horloge kijkt als eerste naar die beschadiging kijkt.
( ervaringsdeskundige ).

1 like

Nee, sorry ik weet het echt niet. (dan nog liever een IWC Ingenieur ofzo als OP alternatief)

Maar nogmaals mijn oprechte medeleven.

1 like

Thanks, en dan kletsen we toch gewoon voortaan verder over onze liefde voor Vostoks ?
Ik sta op de Lunar Dude wachtlijst … en jij ?

The Joker ook, maar of die er nu knapper op is geworden?
image

6 likes

Bagger! Mijn sub heeft ook wat karakter… maar zou ook goed ziek zijn van zo’n tik.

Moet een harde beuk geweest zijn.

1 like

Heel vervelend, maar het is niet anders… Je kunt je er heel druk over gaan maken, wat ik zelf ook zeker even zou doen wanneer het mij zou overkomen, je doet er echter helaas niets meer aan.

Enige jammere is dat je kennelijk niet weet waar en waarbij het is ontstaan. Dan had je daar iig nog een herinnering aan…:wink:

2 likes

Alles is vergankelijk. Het leven zit vol met deukjes en krasjes. Hoort erbij dus!
Je kop wordt er ook niet mooier op de jaren :upside_down_face:

Dus als je het horloge om te dragen is, zoals een Rolex bedoelt is, als toolwatch. Geen probleem. Draagt alleen maar bij aan de ‘tool-factor’

Ik heb ook ooit wel eens heel erg gebaalt van een krasje maar dat was van een horloge waar ik al van wist dat ik het wilde verkopen.

Sterkte ermee!

3 likes

Met zo’n buts ben je wel de sjaak

8 likes

:man_facepalming:
Hij maakt hem gewoon …

:sweat_smile::rofl::sweat_smile:

10 likes