'Baargoud'

Tissot Le Locly Ladies

3 likes

Ladies PRC 100, kan een spatje water hebben.

1 like

De longines is de beste keuze in mijn ogen.

Kom op als je van je vrouwke houd koop je gewoon een rolex voor haar , ik kan je vertellen dan scoor je punten , tenminste als je het kan missen , een paar kinderen kosten ook een berg geld hoor .
Vast proficiat met je tweede kind , en veel geluk samen .

Cartier tank vintage quartz genoeg onder jouw budget!

M’n over koud twee weken vrouw draagt de hare met plezier, ook de vakantie in Ghana heeft het prima overleefd.

1 like

Pff, meneer komt ook even tof doen nadat hij deze week zelf zijn eerste rolex heeft gekocht hoor.

3 likes

Heel goed idee. Hier viel de aquaracer erg in de smaak. Maar ehhh… wat krijg je van haar voor het zaadgoud. :wink:

1 like

Tis meer wat ik voor mezelf als excuus ga kopen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Nieuwe Tuna of n GS of … Haha

Lief zijn jongens, dit topic gaat over vrouwenhorloges :wink:

2 likes

Arrogantie ten top blech…

Ik vind een horloge als baargoud een heel mooi gebaar en daar past alleen het horloge in waar de aanstaande moeder zich helemaal in kan vinden.
Het is aan de aanstaande vader om een horloge te vinden waarin alles zit wat de vrouw prachtig vind.

Oh ja en Toon61?
bordewolf heeft zijn punten al gescoord en hoeft daarvoor geen Rolex te schenken maar krijgt er juist een prachtige zoon of dochter voor terug.

2 likes

Nee sorry. Het is Lungomare, maar als je zoekt op “Lungo Mare” kom ik er een tegen met een WR rating van 30m op chrono24 (in Duitsland). Je moet even zelf wat rondgooglen wat de juiste rating is als je dat mee laat wegen.

Even topic afsluiten,
Het is toch de Longines geworden! Echter, stond in de winkel en kon toch niet de portemonnee trekken voor de quartz… Ik weet dat m’n vriendin 'm nooit meer wegdoet, dus toch maar de automaat gedaan, is gevoeligsmatig toch wat specialer.

Nu hopen dat ze niet gaat klagen dat ie steeds stilstaat… :grin:

5 likes

Gefeliciteerd met je keuze! Nu ga ik snel weer weg uit dit topic, voordat mijn vriendin ook ‘baargoud’ verwacht.

1 like

Beetje out of the box misschien, maar wat te denken van een praktische daily beater? Met solar en multiband 6 RC.

Hier een hele bunch met verschillende modellen en functies. Wel oppassen dat de frequenties werken waar je bent.

http://www.bodying.com/watches/casio-japan-domestic.html?MovementType=Solar&gender=women

1 like
2 likes

Tag Heuer Aquaracer 27mm Parelmoeren wijzerplaat grijs-blauw, mooi bij staal en doorbreekt een beetje het beeld wat ontstaat bij witte plaat en stalen band, en toch chic-sportief

4 likes

Als je a.s. zoon of dochter gaat kruipen en lopen, zal ze meer gaan bewegen dan haar lief is, dus dat lijkt me geen enkel probleem.

1 like

Daarvoor al. Wat dacht je v tig keer luiers wisseen en voeden? Incl midden in de nacht :dizzy_face:

Gefeliciteerd!

Mijn vrouw is erg in haar nopjes met haar Mondaine EVO. Ook budgetvriendelijk, voor als de luiers duurder uitvallen.

Deze dus geworden!

Mooi formaatje, mooi automaatje.

Omdat vriendin-lief geen quartz gaat krijgen, heb ik voor mezelf maar alvast een batterij gestuurde Seiko gekocht (maar wel n bijzondere, volgt later nog!)

2 likes