Bah heb een virus te pakken

Ik ken het :slight_smile: Gewoon alles wat je niet meer leuk vind er uit knallen. En die Tag Heuer ook, die wil ik :wink:
Hele leuke vintage duikerts verzameling!

1 like

Klopt helemaal, vooral de witte Zodiac die is ergens rond de 47mm, dat past echt niet.

Ik heb niet altijd verstand van zaken en koop soms gewoon op de gok. Er zitten nu ook 2 klokjes in de verzameling die nagekeken moeten worden. Het kan idd zijn dat er een ‘kat in de zak bijzit’.

Meestal zoek ik op ebay voor dit moois.

Heb je de middelste op de eerste foto nog in je bezit? Met de blauwe tropic band?

Zie daar graag een betere foto van, lijkt me een super gave!

Same case en bijna dezelfde bezel als mijn Vetta! Leuk inderdaad :slight_smile:

Klopt, ze zijn lastig te vinden maar er zijn zoveel merken die deze kasten hebben gebruikt. Blijft een leuk klokje. Jouw Vetta is wel vetter :wink:

1 like

Foto, foto, foto! :wink:

Ik heb 3 vintages gekocht (via Catawiki) en bij alle 3 mankeerde er wat aan na onderzoek van m’n horlogemaker. Maar misschien moet ik ook beter opletten wat ik aankoop :grin:

Moet ook meer op eBay gaan zoeken. Hebben ze vaak een betere prijs.

Join the club!! Mooie collectie trouwens!!!

Mooie collectie hoor. De Tag zou ik zeker houden en ook de automaat die er onder ligt.
Een mooie vintage jaren 70 chrono zou de verzameling niet misstaan.

Roerend met je eens. 42mm of meer is alleen een gezicht als je enorme polsen hebt. Voor mij is 42 echt de max, en liever 38-40. :slight_smile: Met een pols van 19,5 cm.

Leuke collectie vintage horloges. Ik ben er zelf ook sinds jaar en dag fan van.

Maak je borst maar nat, want dit virus houdt niet meer op… :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Zet maar in de verkoop met 42mm, pols van 23 cm moet kunnen.

Yep ben eruit de grote klokken gaan eruit.
Heb weer 3 hele mooie klokjes op het oog :slight_smile:

Haha klopt, weer iets leuks onderweg

Zie volgend bericht :smile:

Heb ook zo een virus, Diveritis en een bacteriële infectie van de stafilococcus Chronovera…

Ehm… wil je daar een eerlijk antwoord op of een - laten we zeggen - hoopgevender antwoord op?

Beterschap :wink:

2 likes

Kak had net een server error.

Komt ie:)

1 like

Wauw, hele gave Nivada! Mooie maat ook. Mocht je 'm kwijt willen… :wink: