Bandenpech...

Lasapparaat was defect?

5 likes

drupje is genoeg

1 like

Blijkt maar dat er niet alleen bij banden een schroefje los kan zitten. :sweat_smile:

8 likes

Oké, goede tip en waarschuwing!

Met een houten cocktail prikker een fractie van een druppel secondelijm, dat is altijd weer los te krijgen. :innocent:

:rofl::rofl: have the guts to go nuts… dat durf ik niet, rij wel ff naar Maastricht​:wink:

R en oesters?

Oyster :wink:

2 likes

Ah owww zo kwartje en laat vallen geloof ik :rofl:

Beter ga je gewoon de originele schroeven van Rolex weer gebruiken want met lijm en horloges moet je geen fan zijn.

1 like

En anders de methode van JTrapman.

2 likes

Wordt de band niet bij een servicebeurt gecontroleerd?
Om welk type gaat het?

Schroefje van de clasp… :thinking:

:face_with_raised_eyebrow:

1 like

Ja dat zijn speciale modellen voor de Chinese markt, je weet toch!

1 like

:open_mouth: :scream: :grin:

Mag hopen dat je hier een grapje maakt…

Loctite of Lock Bond is uw vriend!

1 like

Ik moest meteen aan Seiko denken, maar wat hebben die met oesters hè? :wink: …beetje loctite, is al gezegd, gaat je vast behoeden voor een volgende potentiële ramp!

1 like

Die dus. Gebruik ik hier ook. HEEL weinig is zat. Gebruik deze ook bij het opdraaien van een nieuwe kroon op een stift.

3 likes

Gelukkig was je net op tijd.

1 like

Je SteinhaRt🤔

3 likes

Gelukkig niet mis gegaan.

Ik heb hetzelfde met een Steinhart gehad. (zo zie je maar hoe ver ze gaan met hun R-hommages :joy:slight_smile: ) Tijdens een afdaling van 400 meter zag ik het bij een rustmoment.

3 likes

Schitterend verhaal!
Dat ging hier heel wat makkelijker, en die minieme hoeveelheid secondelijm is geen grap.
Hoe dan ook zal ik af en toe eens naar die schroefjes kijken. :sunglasses:

1 like