Bandenslet Topic

Met het oog op een bandenswapper in huis te halen heb ik onlangs de Geckota ZD1 aangeschaft.
Vandaag mijn eerste Nato straps ontvangen die ik bij WatchGecko heb gekocht.
Nu ben ik een leek op Nato gebied en eerst begreep ik er dus geen bal van …
Na wat gefoefel was ik niet helemaal tevreden met het resultaat en dan vooral de positie van de sluiting.

Ik had 2 dikke Zulu Diver nato’s gekocht en 2 dunnere, de dikke heb ik inmiddels met de schaar ontdaan van het stuk wat ervoor zorgt dat het uurwerk niet verschuift wat dankzij het dikkere materiaal toch niet gebeurt

Nu zit de sluiting wel op zijn plaats en voelt de zware Nato een stuk comfortabeler
De dunnere varianten hebben dit probleem niet en zijn dus niet onder de schaar gegaan :sunglasses:

Bedankt voor het kijken en ik kijk uit naar jullie bemerkingen en natuurlijk de foto’s van jullie bandenslet :hugs:

Bandenslet topic…

Zoooo de neiging een foto van @anon50762135EV te plaatsen nu…

4 likes

Volgens mij heb je het hele principe van een nato nu om zeep geholpen…

(you helped it around the soap)…

5 likes

Wat ben je met een sluiting die op de zijkant van je pols hangt ?
Ik kan toch niet de enige zijn met dit probleem ?

Ik heb me ooit voorgenomen om nog één keer een Nato te proberen en dan dat pakket aan de zijkant er inderdaad gewoon af te knippen… misschien binnenkort eens,… als ik zin heb,…

1 like

Heel herkenbaar, afknippen van het flapje.:+1:

Ik ontdoe iedere nato meteen daarvan en ze zitten meteen een stuk beter. Niet zo goed voor de verkoopwaarde vermoedelijk maar ze kosten ook weer geen fortuin.

Wat mij betreft zouden nato’s meteen zo mogen worden uitgevoerd en tevens de afhechting van de dwars stiksels aan de buitenkant zodat die niet meer in mijn pols prikken…

2 likes

Are those two from the pot gejerked. :frowning: It is the beauty of Nato.

1 like

Dit is wel de grootste slet! :smile:

1 like

Wie helpt mij het licht te zien bij deze drama dingen. ?
En maar miauwen over lug 2 lug en diameter.
En dan gewoon een bundel van die spanbanden om je pols. :scream:

de nato voor de grotere pols?

2 likes

1 like

:kissing_closed_eyes:

No, no, we’re just “the young researchers” :smile:

Zoals een wijs HF lid eerder zei…”er is geen enkele band die hem niet zou staan”

1 like