Bartje1

Heb @Bartje1 wederom met plezier een horloge verkocht! Graag weer… en veel plezier ermee👌

1 like

Bandje gekocht van Bart! Super leuke kerel die een topservice aflevert :grin:

Goede verzending, goede kwaliteit en super communicatie

1 like

Vandaag een prachthorloge (Citizen Promaster Divers) toegestuurd gekregen van Bartje1. Precies zoals hij het beschreef, bijna als nieuw. Hij communiseert vlot en helder. Ik hou hem in beeld voor nog een keer!

1 like

Het was zeer goed zaken doen met Bart (Bartje1) de Rolex standaard is zeer snel verstuurd en zeerrrr goed ingepakt, alles netjes ontvangen deze verkoper is zeker een aanrader!

Mevr groet
Aviator

1 like

Prima zaken gedaan met Bart. Prima communicatie, snel verstuurd, prima verpakt!

Bedankt Bart!!!

1 like

Afgelopen weekend mijn eerste deal gesloten op HF met @Bartje1. Hij was goed op tijd en alles was naar behoren. Onder het genot van een kop koffie ook nog even gebabbeld over alles en nog wat! Een goede eerste ervaring voor mij hier op het forum, smaakt zeker naar meer!

1 like

Vandaag de Rainer horlogebox naar @Bartje1 gebracht en zeer zeer gastvrij ontvangen met koffie en gebak. Wat wil een mens nog meer, een mooie rit door de prachtige omgeving kreeg ik er gewoon bij kado. Erg leuke ontmoeting was het ook.

Veel plezier en inderdaad tot de volgende :sunglasses::sunglasses:

Vandaag een Omega Speedmaster Broad Arrow opgehaald bij Bart. Ik had wat haast dus het was een snel bezoekje, desalniettemin leuk om elkaar even te zien! :+1: Horloge verkeert in top staat bovendien!
Tot ziens Bart en bedankt!
Groet, Matthijs

1 like

Bart is een topper. Plus de reis alleen al, prachtige omgeving!
Vandaag HFLE nr.84 ontvangen, super goed verpakt en precies zoals omschreven: nieuw. Tot de volgende :ok_hand:

1 like

Zoals je hierboven al kunt vinden, Bart is een topper!
Orient DayDate van hem over genomen, zou eigenlijk verzonden worden maar is hem toch komen brengen helemaal vanuit België! Vlotte en heldere communicatie, simpelweg een aanrader. @Bartje1 bedankt en hij gaat zsm om de pols!

1 like

Had een aantal vragen over een horloge dat Bartje1 had laten zien op: ''Wat draag ik vandaag. ‘’ Goede antwoorden en foto’s gekregen van @Bartje1 !!!

1 like

@Bartje1 heeft een Citizen van mij overgenomen. Deal was binnen 10 minuten rond, geen vragen voor minder, gewoon vraagprijs. Prompte betaling en vanuit Belgïe binnen één dag op de rekening.

Tot de volgende keer!

1 like

Prima geregeld en verpakt voor de verzending!:+1:
Prettig en vlot contact!
Houd zich aan zijn afspraken!:+1:

1 like

Vandaag een Casio AE 1200 binnen gekregen welke ik van @Bartje1gekocht heb. Horloge was netjes verpakt en precies zoals omschreven. Bart reageert razendsnel waardoor de koop binnen no-time rond was. Zeer fijn zaken doen en zeker voor herhaling vatbaar. Dikke :+1:t3:

1 like

Vandaag de victorinox ontvangen van @Bartje1

alles naar volle tevredenheid!

1 like

Vandaag heb ik een Rainerbox ontvangen van @Bartje1. Ik ben er erg blij mee. Het was een prettige en hypersnelle deal. De doos was uitstekend verpakt, de communicatie was prettig, kortom: aanrader!

1 like

Prettig zaken doen met Bart.:+1:

1 like

G-SHOCK gekocht van Bart.
Duidelijke en snelle communicatie en netjes geleverd.
Bedankt Bart.

1 like

Brunmontagne zwart/zwart samen met meshband gekocht van Bart.
Duidelijke communicatie, flexibel en betrouwbaar!

1 like

Ik heb een horloge verkocht aan Bart @Bartje1. Zeer fijne en vlotte communicatie. Aanrader :+1:

1 like