Baselworld 2017: pick your favorite!

Deze natuurlijk :stuck_out_tongue_closed_eyes:

7 likes

Een Seiko duiker ‘uit’ mijn geboortejaar.

Als Rolex fan :heart_eyes::

Mooie klok Marijn!
Ben meteen op hun site gaan kijken.

Maar waarom 43mm
?
40 of 41 was voor mij veel interessanter

Ja toch deze wel
 :relieved:

2 likes

Het is inderdaad wel jammer dat ze zich door de trend van groter en groter laten meeslepen. Het blijft een commercieel bedrijf. Aanbod past zich aan aan de vraag.

1 like

Met open plaat!

10.000-11.000chf

Deze begrijp ik niet helemaal, of mis ik iets
?

Een duikring op een Einzeiger (zonder secondenwijzer dus), waarbij de schaalverdeling in minuten is i.p.v. uren (zowel op de wijzerplaat als op de bezel).

De wijzer geeft de tijd aan met een nauwkeurigheid van +/- 4 minuten, toch?

Wie kan me uitleggen hoe dit werkt
?

Is een Jumphour. De uren staan in het venstertje. Minuten zijn dus precies duidelijk.

Erg mooi alleen hadden ze wat mij betreft het oude formaat kunnen houden en de pukkel hadden ze mogen weglaten.

Wat een hoop mooie klokken weer om op je shortlist te zetten!
Veel chrono-nieuws
 laat ik ook nog een duit in het zakje doen: geen speedy, maar ik vind hem prachtig!!

Nieuwe glashutte senator chrono in staal:

Let op de subtiele power reserve in de subdial @ 9

6 likes

Prachtig! Maar die prijs he
 Doe dan maar een ouwe :blush:

Ah, dacht dat het een datumvenster was :wink:.

Dank je voor de uitleg! :+1:

Voor mij de nieuwe Datejust 41 in staal/witgoud, veel mooier dan de Datejust 2 wat mij betreft!

2 likes

1100?!?! Waar staat dat??

http://www.nomos-store.com/en/Watches/Model-series/Club/Watches-with-manual-winding/Club-38-Campus-Nacht-stainless-steel-back.html?_ga=1.236661640.828380271.1490208663

1 like

Waarom zoveel goedkoper dan hun Tagente?? Zelfde uurwerk

1 like

Ze zeggen dat ze deze “subsidiĂ«ren” om nieuwe jonge klanten naar het merk te trekken

1 like

Kast is ook stuk simpeler. De Tangente bestaat geloof ik uit drie delen, deze twee. De oude Club was overigens net zo duur dus subsidieren geloof ik niet helemaal.

1 like