Baselworld 2017: pick your favorite!

Volgens mij is t wel anders. En zo niet, de 316L van Luminox zal ook niet anders zijn dan de 316L van Breitling

En wat te denken van de nieuwe Grand Seiko duiker? Geen spring drive met gangreserve deze keer, en ook niet langer het gewone Seiko logo op de plaat. Gorgeous!

12 likes

Mooi! Maar de locatie van de datum doet em de das om voor mij iig…

Prachtig…maar kost net geen drol zeker? :grin:

1 like

3 likes

Grand Seiko Hi-Beat 36000 Professional 600m, ref. SBGH255, $14,200. The blue dialed SBGH257, limited to 500 pieces, $14,600

Ik vind de nieuwe logo lay out echt foei lelijk.

Ja de prijs is schofterig hoog. Dan neem ik wel de Meistersinger duiker hierboven.

Ouch! :fearful:

(…daffie’s off to rob a bank…)

3 likes

Niet normaal die prijs. Vind ze wel erg geslaagd.
Is toch geen edelmetaal?

Nee gewoon staal dacht ik. Maar limited blah blah. Dit is wel de oficiele Seiko retail prijs. De prijzen op dat fototje van de dealer die ik hier boven had gepost zijn al wat lager. Maar nog steeds 10k…

Ik zie ineens de retailwaarde van mijn incoming GS omhoog schieten :money_mouth:

Titanium met ‘Zaratsu’ polishing.

Diw Oris is inderdaad erg cool! Aangezien ik de andere twee Chronorissen ook heb (inclusief de LE) moet ik deze ook hebben…

Wel super gaaf!! Maar voor mer dan 10K koop ik toch liever iets Swiss.

Ik ben nog niet bekeerd, zoals je ziet

1 like

Ja hier idem hoor. Voor dit soort bedragen zou ik ook eerder een SD deepsea of een Fifty Fathoms kopen. Hoewel het dan maar de vraag is of ik evenveel waar voor mijn geld zou krijgen.

en de nieuwe Blancpain is erg goed met 40mm!!!

http://www.ablogtowatch.com/blancpain-tribute-fifty-fathoms-mil-spec-watch/

6 likes

Damn. Die had ik even gemist. Wat een beauty zeg!

Deze is zeker een van mijn liefste

2 likes

Ja echt geweldig mooi! :ok_hand:

Zal een aardige duit kosten methinks :smirk:

Valt me niet tegen als ik dit zo zie

2 likes