Baselworld 2017: pick your favorite!

Meer dan 100 post en nog geen iwc gezien… zelf ook niet kapot van helaas…

Heb ik vorig jaar al voorspeld: Rolex is zó 20e eeuw.

2 likes

Meteen een beschaafde favoriet, al voldoe ik niet aan de doelgroep…:upside_down_face:

6 likes

Deze zwarte is zeker de mooiste variant. Die zou ik (zeker voor de prijs) wel eens om m’n pols willen zien.

Ja, echt een mooi ding :facepunch:

Mooie Nomos voor een mooie prijs!
Ik zou de glazen caseback missen en ik heb nood aan een wite wijzerplaat in mn collectie voor de afwisseling. Maar voor wie de moderne Nomos styling wil, heeft het nog nooit zo goedkoop gekund.

Mooi ding, maar nog steeds geen ceramic bezel zeker?

:grin: staat Nomos niet bekend om …

Ninja edit* :stuck_out_tongue:

Die GS dus!

IWC heeft zijn show al gehad op de SIHH.

1 like

http://www.ablogtowatch.com/iwc-ingenieur-new-models-2017/

Met afstand de mooiste van allen. Deze gaat er zeker komen.

De oude Club is 7 tientjes goedkoper ;). Ooit was ie overigens 700 euro list.

Misschien deze. Maar weet het nog niet zeker…

[URL=http://s560.photobucket.com/user/biglion11/media/Aqua%20Terra%202017_zpsrxetmnng.jpg.html][/URL]

4 likes

Ik heb verdomd weinig met Seiko duikers en ik heb ook niet veel met "saaie " re-issues.
Geen idee dan ook waarom ik toch zo weg van dit ding ben:

Waarom moet die zo duur zijn :cry: :cry: :cry:

3 likes

Even checken: de Club 38 Campus Nacht kost 1100, terwijl de oude club 1080 kost, inderdaad. De Club Campus met de roze letters kost 1000 euro, dacht dat ze alle 3 dezelfde prijs hadden.
Hoe dan ook, relatief goedkope prijzen als je vergelijkt met de rest! Had ik 'm maar gekocht in de 700 euro tijden :wink:

Dacht dat ie 1030 was. Hij is overigens wel 3mm groter dan de oude. De rose is 36mm en is dan weer iets goedkoper

omdat hij gewoon erg mooi is :grin: Vind dit een van de mooiste duiker ontwerpen ooit gemaakt :+1:

1 like

Mooie klokken allemaal, maar heb ik het mis dat van de omega-rolex-gs brigade de prijzen de pan uitrijzen? Grand seikos voor 10k+, dan zijn ze erg overtuigd van zichzelf.

Yup… Ik had exact dezelfde reactie als jij…

:sob:

1 like