Baselworld 2017: pick your favorite!

:grimacing: Tja, ik heb de prijzen niet gecontroleerd. Wel van die FC maar dat werd gevraagd. Ook erg mooi en draagbaarder, zeg maarā€¦

Weet jij zo uit je hoofd wat die Longines kost? Even voor de vergelijkingā€¦

Maar de absolute top (in alle gekheid op een stokje): 1.5 miljoen chf.

2 likes

Sorry Hendrik, maar die kan ik met de beste wil van de wereld niet liken. :wink:

Die andere modellen vind ik bijzonder omdat ze zo anders zijn. En wellicht een beetje omdat Hublot het hier niet zo goed doetā€¦

Nu dan maar weer serieusā€¦ heb de breitling nog niet langs zien komen volgens mij.
Superocean heritage II
Navitimer rattrapante
Avenger hurricane military

2 likes

Het is een vreselijk horloge, maar het gekke is, toen ik 'm vanmiddag om mijn pols had en al die diamanten (op wit goud, ook de band) glinsteren in je ogen, is het wel heeeel indrukwekkend. Bijna om hebberig van te worden.

Ik was en ben (bijna altijd) serieusā€¦:wink:

Te weinig Breitling inderdaad. En dat is zonde, want prima merk.

Colt Skyracer is ook heel goed;

EN geen Breitling maar zelfde laken een pak, stiekem dus ook gaaf;

Uit de Sinn stal. Geen nieuwe modellen maar gepimpte bestaande. De 103 vind ik wel heel cool.

Grappig, ik had zojuist even op het plaatje geklikt en de foto vergroot en dan blijf je toch even kijken. Dus ik snap wel wat je bedoeld.

1 like

Heel erg mooi!

3 likes

Die dresser is verrassend knap!

Om het realistisch te houden en omdat zoiets nog in mijn ā€˜collectieā€™ ontbreekt:

Op de shortlist!

10 likes

Die is list richting de 3k en grijs zoā€™n 2200 ā€¦ erg fijn, mooi uurwerk ook,ā€¦ hoewel die manufactuur van FC ook erg fraai is.
De mijne,ā€¦ not for saleā€¦

Oh, dan is de datum helemaal in ordeā€¦:wink::stuck_out_tongue_winking_eye:

No date is mijn favoriete complicatie

3 likes

Snel de Longines inruilen voor de FCā€¦:wink:

1 like

Wat voor complicatie heeft dat SINN pulsRotor horloge?

Smerigā€‹:weary::weary::tired_face:

Zie ik het nou goed dat breitling af is van zijn dlc coating, ook geen keramiek heeft, maar een eigen procede? Soort kunstof vezel?

Breitlight inderdaad. Vond het wel opvallend dat ze naast hun nieuwe instapmodel ook de avenger military van makem.
Schijnbaar wel erg krasvast en wellicht dus eindelijk een zwart klokje dat mooi blijft en betaalbaar is (en geen plastic)