Baselworld Nieuwe Rolex Airking?

:white_check_mark: Check

image

5 likes

Tenzij een Air King een datum krijgt maar die kans schat ik heel klein in.

8 likes

Genieten wel ,alleen geen bier ( werk in een verslavingskliniek ) :joy::joy:

4 likes

Fijne dienst nog man :pray:

1 like

thanks

1x een terugval moet kunnen
Toch ? :joy:

1 like
  • Kastvorm van de YM
  • Gepolijste lugs
  • Date

Ik denk dat we voorzichtig kunnen concluderen dat het hier niet om een airking gaat.

2 likes

Wat een inhaalactie van Max, man man man!

On topic: ik denk ook niet dat het om een Air King gaat!

1 like

Goedemorgen.

Niet om het een of ander. Maar ik denk ook dat het geen Airking is.

Wel goed gevonden hoor. Niemand had dat idee nog. :see_no_evil:

:beers:

1 like

Leuk topic

Is daar ook een afdeling voor horlogeverslavingen? Of kun je uit ervaring zeggen dat wij niet meer te redden zijn? Compleet ‘getikt’ zeg maar.

Ontopic: Ik denk nog steeds een Sub, net als bij die 2 andere topics die er over gaan :wink:

@Honey_Badger had heel scherk gezien dat het niet een 114060 kon zijn vanwege de uitlijning van de tekst. Daarmee valt ook een Airking af denk ik.

2 likes

Nee

1 like

Ken je deze?

:grinning:

3 likes

Ad belde mij gisteren om te vertellen welk model het is… mag het alleen niet delen. Dat heb ik beloofd!

Wat ik wel mocht zeggen is dat Rolex de marketing director van Apple heeft gevraagd hoe zij hun volgers nog beter konden binden.

Zijn antwoord:

Mensen kunnen het niet uitstaan wanneer je niet alles laat zien. Dat is precies wat jullie moeten doen. Niets veranderen maar gewoon alles een tandje duurder maken en zeggen dat het beter is. En het dan niet laten zien. Werkt altijd. Zorg dat klanten het alleen kunnen krijgen als ze geluk hebben. Dus zet ze op een lijst en bel ze pas na minimaal een maand. Dat gaan ze zeker weten delen met iedereen! Gooi er nog een leger trollen tussen die alles nog een beetje aandikken en voila, aanschouw de 6de zonde. Hebzucht.

Disclaimer: niets van het bovenstaande is ook maar in enige vorm gebaseerd op de realiteit.
De naam ‘Ad’ is gefingeerd omdat Gerard Zevenhuizen liever niet met zijn naam op het forum genoemd wilde worden.

5 likes

En hij heeft een datum.

Maar er staat watches, dus meer dan 1…:wink:

1 like

Achteraf had t sowieso geen 114060 kunnen zijn omdat er ‘date’ op de plaat staat :joy:

1 like

Nee.

1 like

Vooraf ook al niet hoor!

Nee.

Ik denk, zoals hier al eerder gesuggereerd, een nieuwe YachtMaster.