Batman

Prettig zaken gedaan met Stefaan.
Goede communicatie en vlotte betaling.
Kortom aanrader.

1 like

Edit: er bestaat al een BATMAN topic, bericht daar geplaatst.

1 like

Seiko Big Military verkocht aan Stefaan : vlotte communicatie en snelle betaling.
Veel draagpleziet !

1 like

Partijtje Nato’s van batman overgenomen.

Vlotte en prettige deal. Aanrader !

1 like

Vlotte deal gesloten met Stefaan, voor herhaling vatbaar!

1 like

Hele leuke deal met Stefaan gesloten,

prima communicatie en het horloge zoals beschreven in perfecte staat :+1:

1 like

Zeer mooie bull van Stefaan overgenomen. Netjes alles volgens afspraak afgehandeld. :+1:

1 like

Zojuist een deal rond gemaakt met Stefaan. Moet zeggen, zeer vriendelijke en correcte liefhebber pur sang.

Stefaan, bedankt voor het treffen en de afhandeling, voor nu en voor nog eens. :wink:

1 like

Gisteren wederom een deal met Stefaan gesloten en lekker bij geklets over de gezamenlijke liefhebberij. Leuk, correct, netjes en zeker een aanrader voor een ander en in de toekomst.

Veel plezier nog met “de knapperd” !

1 like

Daarnet @BATMAN aka Stefaan op bezoek gehad om een Seiko van mij over te nemen.
Lekker met onze horloges erbij tot een deal gekomen en gezellig wat over de hobby gepraat.
Aangenaam contact, voor herhaling vatbaar!!! Bedankt Stefaan :thumbsup:

1 like

Citizen Bullhead overgenomen van Stefaan, goede correcte deal met onverwachte topservice: Batman himself is hem gisteren komen brengen omdat hij Utrecht wel weer een keertje wou bezoeken!
Stefaan nogmaals bedankt en al het beste toegewenst!

1 like

Snelle en aangename deal met @BATMAN. Een aanrader, en voor herhaling vatbaar.
Bedankt!

1 like

Een horloge overgenomen van @BATMAN die in de outgoing topic was geplaatst. Horloge is nog in nieuwstaat. Communicatie verliep erg soepel en snel. 100 % een aanrader! :+1:t3:

1 like

Horloge van Stefaan overgenomen na een reactie van hem in mijn gezocht-topic. Alle communicatie was zeer prettig, Stefaan bezit een gezonde dosis humor die ik al kende van zijn epische NA-topic en we zijn er op zeer prettige wijze uitgekomen. Verzending en verpakking waren top, horloge perfect conform de beschrijving.

Kortom, zeer goed zakendoen met Stefaan, jammer dat hij (of ik :wink:) zo ver weg woont, ik had graag een f2f-overdracht gedaan! Wie weet, volgende keer.

1 like

Ik heb naar aanleiding van mijn zoekertje hier op Hf een Seiko Sports Commando van @Batman overgenomen. Het horloge was in nieuwstaat. Perfecte deal.
Stefaan hartstikke bedankt.
Gr Ruben

1 like

Begin deze week een horloge verkocht aan @BATMAN.
Uiterst prettige transactie en no-nonsense communicatie.

Bedankt!

1 like

Zeer fijne deal met Batman, een Orient daydate hommage van hem overgenomen voor een eerlijke prijs. Leuk en prettige communicatie, extra foto’s op verzoek, snelle en zeer degelijke verzending. Top en zoals het hoort!

Bedankt @BATMAN

1 like

Horloge verkocht aan @BATMAN. Snelle afhandeling en alles perfect verlopen, voor herhaling vatbaar.
Thanks!

1 like

Van A tot Z vlotjes verlopen. Veel plezier met de Oriënt, draag hem in goede gezondheid. :+1:

1 like

@BATMAN was zo attent om een Moonswatch Mercury voor me te kopen in het buitenland. :slightly_smiling_face: Verzending, communicatie, service, alles
Top. Dankjewel!

1 like