Batossai

Ook hier in het noordelijkste puntje van Nederland kennen ze inmiddels forumlid @Batossai Prettige communicatie en razend snelle betaling. Of zoals we in Groningen zeggen: das ja goud!

1 like

Vanmorgen een mooie Sumo bij Adil opgehaald. Zoals altijd weer een prettige ontmoeting. De Sumo zoals beschreven. Adil er zal vast nog wel in de toekomst nog wat uitgewisseld worden. Thanks

Groet Bram

2 likes

Dit wil ik graag delen:
Van @Batossai een Seiko overgenomen, mooi ding, snel opgestuurd, goeie communcatie. Kortom; helemaal goed!

Maar achteraf bleken er wat problemen met het stalen bandje. Dit heeft hij heel chique opgelost door me een nieuw exemplaar na te sturen!
Dergelijke service is een vd redenen waarom ik graag op HF zit.
Nogmaal dank, Adil. Super! :+1::+1::wink:

3 likes

Tissot van Adil ontvangen. Snelle verzending en het horloge ziet eruit zoals omschreven.
Zou zeker vaker een horloge van @Batossai vernemen.

Citizen van @Batossai over genomen. Snelle verzending zeer goed verpakt en het horloge ziet eruit zoals omschreven.
Zou zeker vaker zaken doen met @Batossai.

1 like

Crafter Blue overgenomen van @Batossai, zeer goed verpakt en werd al op mijn postadres afgeleverd voordat de betaling bij hem binnen was.
Ik hoop dat ik nog vaker zaken met hem kan doen.

1 like

Seiko SKX013 overgenomen van @Batossai / Adil. Voorheen al eens een horloge van gekocht dus wist dat alles in orde zou zijn. Van Adil kun je blindelings kopen, nogmaals bedankt! :sunglasses: :+1:

2 likes

In het “gratis aangeboden” topic bood @Batossai een Seiko kroon met stift aan. Top actie en hij sloeg zelfs mijn aanbod om de verzendkosten te betalen af. Keurig verpakt thuis gestuurd gekregen.
Nog hartstikke bedankt.

1 like

Prima ervaring met de verkoop van een horloge aan @Batossai leuke vent, snel met reageren en betalen! :+1:

Wederom een goede ervaring met @Batossai :+1:

Snelle deal met Adil, fijne communicatie en snelle afwikkeling. Thanks @Batossai!

Leuke en (van beide kanten?) onverwachte ruildeal gemaakt met @Batossai. Keurige communicatie, snelle en goedverpakte verzending met extraatjes. Zeker een aanrader om zaken mee te doen :+1:

2 likes

@Batossai heeft van mij een Citizen overgenomen, dit ging soepel en rprobleemloos.
Communicatie was snel, vriendelijk en duidelijk, geld was ook vlot overgemaakt.
Ik kan hem zonder twijfel aanraden :+1:

1 like

Jubilee-band verkocht aan @batossai, wat enige voeten in aarde had maar uiteindelijk goed is gekomen. :rofl: Communicatie goed en snelle betaling. Graag tot de volgende keer! :+1:t2:

Horloge gekocht van Adil @Batossai
Fijne ervaring!
Adil reageert snel (en met humor), verstuurt snel (bombproof) en levert een horloge zoals omschreven: :raised_hands::raised_hands::raised_hands:
Een betrouwbaar HF lid waarmee je gerust een deal kan sluiten.

Een tijdje geleden een leuke Daily beater gekocht van Adil, een toffe citizen!

Alles zoals beschreven en fijne verkoper. Bedankt en het wordt goed gedragen hier!!:+1:

In mijn zoektocht naar een goedkope duiker kwam ik weer eens uit bij Adil.
Snelle en duidelijke reacties, horloge weer perfect verpakt en precies in de staat zoals geadverteerd: top!
Adil is een leuke betrouwbare gozer waarmee je met een gerust hart zaken kan doen :+1:t2:

1 like

Fijne deal met vriendelijke Adil gesloten. Geld overgemaakt naar rekening op naam en horloge aangetekend ontvangen. Hij deed er uit vriendelijkheid nog een mooi bandje bij. Bedankt Adil, ik heb nu een leuke vintage erbij!

1 like

Onlangs een bandje overgenomen van Adil. Prima communicatie, vlotte deal en dito verzending. Een aanrader!

Fijne deal met Adil @Batossai. Reageert en betaalt snel. Attente gast!