Beater toch niet zo degelijk?

Ik hak en ram gewoon met een skx om…geen problemen tot nu toe.

3 likes

Ja wat wil je nou met die goedkope meuk…
Had je maar gewoon een Rolex moeten kopen.

image
:wave: :sunglasses:

2 likes

Ja maar dan zit ik niet meer voor een dubbeltje op de eerste rij!

Als ik het me kon veroorloven had ik direct een Explorer 1 gekocht maar helaas is dat niet het geval…

3 likes

Als ik heel hard met een voorhamer op een Seiko sla is ie stuk.
Als ik heel hard met een voorhamer op een Rolex sla is ie ook stuk.

Dus volgens mij maakt het geen reet uit.
De portefeuille buiten beschouwing :grin::+1:

3 likes

Vermoedelijk dit. Mechanische uurwerken kunnen niet tegen klappen.

2 likes

Oehhhh, dit is wel echt een hele subtiele verwijzing! :sunglasses:

1 like

Ik heb niet zoveel geklapt, ik applaudisseer zelden!

1 like

Minder subtiel, maar nog steeds leuk! :sunglasses:

1 like

Je weet toch dat je met een Rolex al niet eens kunt applaudiseren!

3 likes

Steeds minder subtiel, maar ik houd ervan. :sunglasses:

1 like

Ik kan de oorspronkelijke thread helaas niet meer vinden. Misschien staat die wel in off-topic bedenk ik me nu…

2 likes

Scooters hebben zachtere, bredere bandjes, vering en een heerlijk beklede buddy seat.

Ik rijd uberhaupt liever op een scooter dan een racefiets. De rechte zithouding, het ontbreken van zweten en steunen en het feit dat je een lekker mokkel achter je kunt zetten halen mij over de streep.

3 likes

Vriendelijk bedankt voor de aanvullende input. Ik ga mijn SKX gewoon openmaken en aandraaien, en blijf deze dragen tot hij het begeeft. En dan is een nieuw uurwerk wellicht nog een optie.

Een Casio Duro is inmiddels onderweg uit het blauwe gedeelte.

Daarnaast ben ik dus op zoek naar een iets mooiere/duurdere sloopkogel/toolwatch om ergens in de toekomst te kopen. Mede voor de “reis”, want het onderzoeken en uitzoeken vind ik minstens zo leuk als het kopen en dragen van een horloge.

Zijn solar, kinetic en ecodrive uurwerken vergelijkbaar met quartz, qua gevoeligheid?

1 like

Een Rolex dus :sunglasses: sorry kon het niet laten

3 likes

Volgens mij is die integraal verwijderd vanwege de aansprakelijkheid van HF voor hier gedane negatieve uitlatingen en het feit dat de plaatser nog trustlevel 1 had. Ik weet niets precies wat en hoe, in ieder geval is alles helaas weg. :man_shrugging:

1 like

Sterker nog, het zíjn quartz horloges. Alleen kinetic uurwerkjes hebben bewegende onderdelen. Mijn BFK is overigens een zeer ervaren assistent-houthakster!

2 likes

Jouw horloge is vrouwelijk?!
Helpt het ook met hakken, zo’n extra blok staal om de pols? :stuck_out_tongue:
Ik heb de BFK ook op het oog!

Mijn horloges, messen en motorfietsen zijn vrouwelijk.

1 like

Wat grappig. Messen en horloges had ik eigenlijk nog niet op geslacht gecategoriseerd.
Hoewel, ik heb nu een pathetic excuse for a watch smartwatch om en die is volgens mij redelijk genderneutraal.
Mijn auto heeft uiteraard wel een geslacht en een persoonlijkheid.

Dat.

Ik heb tientallen rondjes Loonse en Drunense duinen gemountainbiked met mijn SD4K.
1000+ kilometer getuft met mijn airhead BMW.
Bergen hout gekliefd. Duizenden spijkers in panlatten geslagen.

Het enige centje pijn was mijnerzijds: vooral bij mountainbiken kan de kroon zo hard op en neer rammen op je hand dat het net lijkt of er een specht aan het werk is geweest. Maar dat weerhoudt me niet.

Dragen die klok!

1 like