"Beater" (werkpaard) only

Solid Oyster van Rob!

http://www.monsterwatches.nl/product/solid-oyster/

Als er eenmaal een paar krasjes opzitten is dat gevoel wel weg. Een oyster is top inderdaad, ik draag de skx ook regelmatig op een Seiko Flatvent. Dat is ook zeker een aanrader.

1 like

Yepā€¦!

Vandaag mijn oude beater, Seiko srp637 K1, ingeruild voor de Oriƫnt SD300!

8 likes

Tijdens de werkweek !

8 likes

Zelf de isofrane is al beaten up :smile:

8 likes

Ik heb 3werkpaarden. Dit is er 1 van.

1 like

Zoals gezegd, ik vond het ook pijnlijk die gebruikssporen. Maar het is een gevolg van mijn persoonlijkheid en past daardoor goed bij mij. En ik vind eigenlijk ook dat een duiker er alleen maar mooier van wordt. Het geeft karakter. De meest ervaren duikers/skiƫrs/klimmers/hikers lopen met versleten gear. Omdat ze hun spullen intensief gebruiken. Betekent niet dat ze hun spullen niet waarderen of verzorgen.

Er komt nog wel een keer een ander horloge om mooi te houden voor bijzondere gelegenheden. Kijken of ik daar Ć¼berhaupt toe in staat ben.

Ik heb een Miltat presidential band die erg fijn is. Zit lekker, goed op maat te maken en rammelt niet. Beetje loctite in de schroefjes mag wel. Onlangs gekocht van een hf lid, komt origineel van monsterwatches. Ik neem er nog een leren zulu bij voor de afwisseling.

2 likes

U zegt beater? Dan zeg ik Damaskoā€¦unbeatable!

:grinning:

12 likes

2x skx007 (K en J), nog een servicebeurt en mooie band er op en klaar

4 likes

Dit was de beater van mijn vader. (Zit een nieuwe plexi op en de afgebroken secondewijzer is vervangen door een orginele van een donor klokje) Hier ben ik nu juist weer heel zuinig op!

11 likes

Casiootje hier.

[URL=http://s458.photobucket.com/user/jhopstaken/media/5_zps3betaks1.jpg.html][/URL]

1 like

Casio MDV 106 Marlin Diver

5 likes

Ik heb de mijne na 10 jaar dag en nacht dragen laten servicen. Had dezelfde problemen van de ene op de andere dag en kon 'm niet meer resetten ook. Uurwerk is samen met de accu vervangen. Loopt nu weer als vanouds op de seconde en kan weer 10 jaar vooruit.

2 likes

Mag ik vragen waar je dat hebt laten doen en evt. een prijsindicatie ?

Veel Seiko hier, logisch ook mijn beater is er een:

4 likes

De Aquaracer !!!

9 likes

Sub zero coolness Ben! :snowflake::thumbsup:

1 like

Als ik naar mijn moestuin ga, doe ik deze om. Verder draag ik al mijn horloges-het zijn dus allemaal beaters- er ligt er geen een in een vitrine of kluis: het zijn gebruiksvoorwerpen, die gebruik je dusā€¦

2 likes

Een mishandelden seiko velatura kinetic hier

2 likes