Beauquito

Ik heb één van de Vostok Komandirskies overgenomen van Beauquito. Alles netjes afgehandeld zoals verwacht.

1 like

Ik heb de andere Vostok Komandirskie overgenomen van Beauquito. Leuk PB contact gehad, snelle en nette afhandeling.

1 like

Een nieuwe Bulova Moonwatch overgenomen van @Beauquito. Prettige en vlotte communicatie, snel verzonden, super degelijk en goed verpakt. Kortom een aanrader. Vriendelijke groet, Bertjan

1 like

Vostok military overgenomen. Vlotte communicatie en correcte verzending. Horloge is zoals beschreven. Kortom voor herhaling vatbaar. Thanks!

1 like

ETA uurwerk overgenomen van @Beauquito, fijne communicatie en snelle verzending. Bij nader inzien had ik toch een ander ETA uurwerk nodig en ik kon deze zonder problemen omruilen bij Lars. Super! Volgende keer graag weer!

1 like

Heb van @Beauquito 3x Sellita binnenwerkjes gekocht…

Producten zoals beschreven, goede en vlotte communicatie / verzending.

Topper die Lars, A+++

1 like

Onlangs van Lars a.k.a. @Beauquito een ETA 2836-2 overgenomen.
Enkele dagen later lag het uurwerkje, goed verpakt op de deurmat.

Dikke aanrader! Graag tot een volgende keer :ok_hand:t2:

1 like

Mooie ginault OR 2. Aan Lars verkocht
Lars wel in spanning was al verkocht maar kreeg spijt dus ging niet door uiteindelijk toch knoop doorgehakt en verkocht
Lars dol blij en het is hem gegund deze super ginault heel veel plezier ermee maar dat lukt wel :+1:t3::+1:t3::+1:t3::+1:t3::+1:t3: Fijn zaken doen met Lars

1 like

De mooie ginault or2 date weer terug gekocht
Bood Lars me aan super netjes en kon het niet over me heen laten komen dus weer terug om de pols en super blij mee
Super Lars dank je :+1:t3::+1:t3::+1:t3::+1:t3: AANRADER TOP

1 like

Ook hier een TOP ervaring.
Vlotte, snelle communicatie waarbij we snel tot een deal kwamen.
Héél snel verzonden in een stevig verpakte doos met thema papier (kerst) voor de stevigheid…
Super verkoper!!!

@Beauquito héél erg bedankt!

1 like