beginnen met flipperen

Na m’n voorstelrondje pak ik meteen ff door.

Hebben jullie tips voor het beginnen met flipperen? Ik heb een paar horloges op het oog die in de verhuisdoos mogen om fondsen vrij te maken voor een Yema Superman maar vrees de eeuwige spijt.

En kun je nog stoppen als je eenmaal begonnen bent?

2 likes

@Number4 deel uw ervaringen aub.

14 likes

Ik stel een permanente quarantaine van het forum voor je voor!

5 likes

Welkom.

Mijn tip, keep it real. Je wordt gek van de giga vraagprijzen op het net.

Je koopt een koopje en probeert meteen met dikke winst te verkopen.

Doe rustig aan. Blijf netjes in de handel en kleine dollartekens in uw ogen zorgen voor sneller handelen. En dat is wel leuker. Als eindeloos leuren.

2 likes

Zorgen dat je zsm op ‘trustlevel 2’ terecht komt, dan mag je op HF je verkoopwaar aanbieden om fondsen vrij te maken voor de Yema. :wink:

Succes!

3 likes

Niet aan beginnen. Trust me. I know.

7 likes

Ik zal mijn marktkraampje gaan opzetten denk ik :slight_smile:

ik zou daar nog even mee wachten.
Zo lang je geen TL2 bent loop je het risico dat je een ban krijgt … :sunglasses:

Overigens ‘flipperen’ is een ziekte waar je nooit meer vanaf komt hoor. Toch @daffie? Dus ik zou er sowieso nog even over nadenken als ik jou was. :rofl: :joy:

3 likes

https://www.google.nl/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Fwww.redbubble.com%2Fpeople%2Fadicto%2Fworks%2F29127836-run-forest-run-forest-gump%3Fp%3Dart-print&psig=AOvVaw02X1jiDDmGGu1wQAX2Q65R&ust=1585256042144000&source=images&cd=vfe&ved=0CAIQjRxqFwoTCOjKoZnBtugCFQAAAAAdAAAAABAD

4 likes

Als je eenmaal begonnen bent met flipperen dan is er geen weg meer terug en komen er steeds nieuwe uitdagingen dus bezint eer ge begint :grimacing::sweat_smile:

Die komt van een ras flipperaar die ongeneeslijk ziek is :see_no_evil::sunglasses:

10 likes

David? @daffie

2 likes

Ik zal nog even moeten wachten dan. Mijn ervaringen met Marktplaats en EBay zijn niet denderend

1 like

Als je actief gaat meedoen in diverse topics, af en toe zelf ook wat post komt het vanzelf goed. Kan ook best snel gaan, alleen moet je dan wel ook echt actief meedoen op HF. Afwachten of alleen maar likes geven levert je geen upgrade op naar een nieuw trustlevel volgens mij.

2 likes

Ik loop al bij een psycholoog hiervoor…

3 likes

Ik ben daar niet eens meer welkom :thinking:

2 likes

Mijn advies is, als je onze mening dan wel bevestiging nodig hebt om te beginnen, doe het niet.

Jij bent ook wel een geval apart, denk ik…:crazy_face:

2 likes

giphy

5 likes

De psychiater zegt dat het wel meevalt :hugs:

3 likes

Ligt er aan of de kast meer dan 2 flippers heeft. Dan is het makkelijker de bal hoog in het spel te houden. :nerd_face:

1 like

@junior en @Chlorophyl

Ik quote even onze Flipperkoning…

:sunglasses::+1:

@Wouter.B

image

4 likes