Bekende Mensen met een mooi horloge

Lily Allen heeft/had een Breitling

http://www.telegraaf.nl/prive/4609598/Lily_Allen_slijt_horloge_op_Twitter.html?p=3,1

Wat voor een horloge had Adolf H?

ik denk een laco dat hadden die piloten ook

Adolf Hitler’s gift watch to Theodor Gilbert Morell sold for $70,000 antiquesandthearts :: 2007-07-18
An historically important watch, an 18K gold, hunting-cased, keyless pocket watch, which is described as a “minute-repeating” watch by A. Lange & Sohne, Glashutte, I/SA, B/Dresden, No. 91764, was sold for $70,000. The watch was made in 1938, and sold to Adolf Lunser, Berlin, a company that was the supplier to the Third Reich. The watch, inscribed “22.7.44 mit den herzlichsten Wünschen” (“July 22, 1944, with most cordial wishes”), was presented to Dr Theodor Gilbert Morell by Adolf Hitler on July 22, 1944. Morell was Hitler’s physician, and known for his alternative treatments. Historians believe that his practices contributed to Hitler’s ill health.

Hij zal wel zoiets gedragen hebben…

Is dit niet horloge van Piere van Hooydonk (oder so etwas) op T.V. na alweer een gewonnen wedstrijd van de leeuwinnen?

https://watch2day.nl/deal/herritor-automatic-daniels-herhr7404

Begrijp uw reactie niet helemaal, ook al heb ik een reanimatie cursus gevolgd. Als het uw persoon betr. graag een duidelijke foto .

Is dit grappig bedoelt ?

2 likes

En het is niet rechts geldig een tatoeage.
Verklaring of penning dan weer wel.

Topic is 10 jaar oud, dus zegmaar “gereanimeerd”. Daarnaast heeft Bekende personen en hun horloges ongeveer dezelfde functie en die is wel actueel.

1 like

@hendrik levert weer een mooie bijdrage in een 15 jaar oud topic :man_shrugging:

3 likes

Oke… moet het dan aan of bij een dat topic geplakt worden ? Leer elke dag weer iets. …

Links wel geldig?

2 likes

Zal het aan de medisch manager vragen…:sunglasses:
Werk zelf op de ambulance en dit zien we dan idd wel eens. Kan vervelend zijn als mensen/patiënten denken dat het de lading dekt.

1 like

Goud van oud zullen we maar zeggen?
Lees lang niet alles hier, dus als ik een prangende vraag heb, gebruik ik de onvolprezen zoekfunctie alvorens zelf een topic te starten.
Deze topic starter heeft duidelijk de oudste rechten :sunglasses:

p.s.

hoe schrijf je een geblurde tekst zoals b.v.: stelletje azijn zeikers

Mooi. Maar dan zou ik het actuele topic hierover proberen.

1 like

…en wel hierom!

2 likes

Dubbel stift !:sunglasses:

2 likes

:scream:

2 likes

Dank, woord zit niet in mijn standaard repertoire :innocent:

1 like